مدیر کمیته امداد امام خمینی سبزوار با بیان اینکه بالغ بر 2 هزار سبد کالا بین مددجویان در ایام ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود، ترویج فرهنگ برگزاری افطاری را مهم‌ترین راه کمک‌رسانی خیرین به نیازمندان دانست.
کد خبر: ۲۴۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 19 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمد داورزنی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان بالغ بر 2 هزار سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد سبزوار توزیع می‌شود، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان خدمات‌رسانی به مددجویان این نهاد است، بنابراین کالاهای حمایتی این نهاد باارزشی بالغ بر یک میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ترویج فرهنگ برگزاری افطاری را مهم‌ترین راه کمک‌رسانی خیرین به نیازمندان دانست و افزود: خوشبختانه در طرح افطاری‌های عمومی کمیته امداد بیش از 8 هزار نفر حضور پیدا می‌کنند و برای اجرای این طرح بالغ بر یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی سبزوار دیگر طرح اجرایی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را «مفتاح الجنه» عنوان و بیان کرد: این طرح با همکاری مسؤولان شهرستان سبزوار اجرایی شده و با سرکشی به خانواده‌های نیازمند برخی از مشکلات خانواده‌های مددجوی و نیازمند رفع می‌شود.

داورزنی ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان بالغ بر یک هزار و 500 کیسه «همیان مولا» در میان خیرین این شهرستان توزیع‌ شده است و پس از بازگرداندن کیسه‌ها توسط خیرین با اجناس مختلف بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار