کد خبر: ۲۵۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲ 24 June 2016
به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن خدری در خطبه های نماز جمعه این هفته زهک با محکوم کردن اقدامات آل خلیفه در بحرین اظهار داشت: سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم از اهداف دشمن بوده و به منظور انحراف افکار از یمن به بحرین انجام شده است.
وی ادامه داد: شیعه هرگز اهل خونریزی و جنگ نیست اما در هنگام لزوم از اصول خود کوتاه نخواهد آمد.
وی با گرامیداشت روز مبارزه با سلاح های شمیایی از سکوت مجامع بین المللی در مقابل استفاده از این سلاح ها انتقاد کرد.
امام جمعه شهرستان زهک با اشاره به فرارسیدن هفتم تیر سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران با وفای امام امت(ره) تصریح کرد: شهید بهشتی و 72 یار ایشان از برکات نظام بودند و تدوین قانون اساسی نیز ثمره خون این شهیدان است.
حجت الاسلام خدری با اشاره به فرارسیدن ششم تیر سالروز سوء قصد به رهبر معظم انقلاب این حرکت جاهلان و مزدوران را محکوم کرد و برای سلامتی و طول عمر حضرت آیت الله خامنه ای دعا کرد.
وی با تشریح گوشه ای از برکات شب های قدر خاطرنشان کرد: شب های قدر از ارزش و منزلت وصف ناشدنی برخوردار است و باید از این فرصت فراهم شده با شب زنده داری و دعا و نیایش نهایت را بهره را ببریم.
وی بیان کرد: اگر کسی خواستار دریافت رحمت الهی در شبهای قدر است باید خیر او به فقرا برسد.
امام جمعه زهک در بخش دیگری از خطبه های نماز با اشاره به مضرات موادمخدر و تلاش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با این پدیده شوم ضد بشری ادامه داد: موادخانمانسوز مخدر بسیاری از جوانان دنیا را به ورطه نابودی کشانده و بنیاد خانواده ها را از هم گسسته باید عموم مردم و مسئولان برای مبارزه با این بلای قرن به صورت پویا و فعال اقدام کنند.
شهر زهک مرکز شهرستان زهک در 200 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور افغانستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار