مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به واژگونی خودرو در اتوبان قم تهران گفت: این حادثه یک مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۲۵۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 03 July 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری از انجام 79 عملیات ایمن‌سازی، اطفاء‌ حریق و امداد و نجات در 72 ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: از بین 79عملیاتی که در 72 ساعت گذاشته انجام شد 34 مورد مربوط به عملیات‌های اطفاء حریق بود که شامل سه مورد اطفا آتش خودرو، 6 مورد اطفا آتش منزل، ‌هشت مورد اطفا آتش ضایعات، سه مورد اطفا آتش مغازه، سه مورد اطفا آتش درخت، ‌سه مورد اطفا آتش‌ کابل برق، یک مورد اطفا آتش نانوایی، یک مورد اطفا انفجار گاز مایع در منزل مسکونی و ... می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به انجام 35 مورد عملیات ایمن‌سازی در 72 ساعت گذشته گفت: عملیات‌های ایمن‌سازی انجام شده شامل چهار مورد مهار نشست سوخت خودرو، 10 مورد رها‌سازی گربه، ‌دو مورد صید مار، پنج مورد بازگشایی درب قفل شده، دو مورد قطع آژیر، پنج مورد بستن شیر آب، چهار مورد آویزان شدن کابل برق، یک مورد بریدن قفل، یک مورد ریزش دیوار و یک مورد واژگونی خودرو در اتوبان قم تهران می‌شود.

وی همچنین از انجام 10 عملیات نجات خبر داد و گفت: 7 نفر از این تعداد در آسانسور و 3 نفر آنان در منزل محبوس شده بودند.

جعفری علت انفجار گاز مایع در منزل مسکونی و آتش‌سوزی حاصل از آن را رعایت نکردن نکات ایمنی لازم دانست و افزود: سازمان آتش نشانی پس از اطلاع از حادثه سریع تیم اطفاء‌ حریق را به محل مورد نظر اعزام کرد و نیروهای عملیاتی ‌آتش‌نشانی پس از مهار آتش، فرد مورد نظر را از محیط خارج کرده و به نیروهای اورژانس تحویل دادند.‌

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تعداد مصدومان این حادثه را یک نفر اعلام کرد و افزود: این مصدوم از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شده است.

وی واژگونی خودروی سواری در اتوبان قم - تهران را یکی دیگر از عملیات‌های 72 ساعت گذشته دانست و گفت: این حادثه نیز یک مصدوم بر جای گذاشت.

جعفری در ادامه با اشاره به ایمن‌سازی واژگونی خودرو در 35 کیلومتری اتوبان قم - تهران گفت: پس اعزام گروه امداد و نجات سازمان آتش نشانی و ایمن سازی شهرداری قم به محل مورد نظر و استفاده از امکانات امداد و نجات توسط آنان، فرد مصدوم از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار