معاون وزیر کار
علی اکبر طاهایی در جشن بزرگ کارگری و کارفرمایان ستاد دهه فجر استان همدان، با تأکید بر ضرورت توسعه و تقویت تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار داشت: دغدغه محوری مقام معظم رهبری موضوع اشتغال است به طوری که اشتغال را به اتاق جنگ تشبیه کرده‌اند.
کد خبر: ۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷ 03 February 2015

          معاون ‌وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ‌هشت ماهه امسال ۸ میلیون دفترچه سلامت بین مردم ساکن در حاشیه شهرهای کشور توزیع شد تا همه مردم به یک نسبت از خدمات درمانی و بهداشتی بهره‌مند شوند.

         علی اکبر طاهایی  در جشن بزرگ کارگری و کار فرمایان ستاد دهه فجر استان همدان، با تأکید بر ضرورت توسعه و تقویت تولید، اشتغال و سرمایه ‌گذاری اظهار داشت: دغدغه محوری مقام معظم رهبری موضوع اشتغال است به طوری که اشتغال را به اتاق جنگ تشبیه کرده‌ اند.

وی افزود: در عصر کار و تلاش امروز باید همه در یک جبهه قرار گیرند و با دقت، همدلی و وحدت زمینه آبادانی کشور و زمینه تأمین رفاه هر چه بیشتر را برای مردم فراهم کنیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان ‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بازدید اخیر مقام معظم رهبری از دستاوردهای دانش نانو تکنولوژی ایران بیان کرد: ایران امروز در دستیابی به دانش نانو تکنولوژی در ردیف هفت کشور دنیا قرار دارد در حالی که این استعدادها با فجر انقلاب شکوفا شد.

وی با اشاره به روند رو به رشد کشور افزود: حفظ دستاوردها و سرمایه‌ های کشور و آرمان‌ های انقلاب اسلامی نیازمند وحدت و همدلی بین ملت است که باید هر چه بیشتر تقویت شود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: انقلاب اسلامی به دنبال انتقال پیام انسانی و رشد فضایل انسانی بود و حفظ وحدت و همدلی محوری ‌ترین پیامی است که در دهه فجر مورد تأکید قرار دارد.

وی وحدت را به معنای قدرت نقد‌ کردن بدون نفی کردن دانست و گفت: گفتمان امام(ره) بر پایه نقد و هم‌ افزایی استوار بود و در مقابل گفتمان طاغوت، گفتمان نفی کردن بود.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ظرف هشت ماهه امسال 8 میلیون دفترچه سلامت بین مردم ساکن در حاشیه شهرهای کشور توزیع شد تا همه مردم به یک نسبت از خدمات درمانی و بهداشتی بهره‌ مند شوند و در نهایت سطح سلامت کشور به صورت یکسان ارتقا یابد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار