نایب رئیس و سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام گفت: تیم پالایش گاز ایلام از همان ابتدای شروع مسابقات لیگ برتر یک پای ثابت این رقابت ها بوده ولی با مشکلات عدیده ای رو به رو است و نیاز به حمایت دارد.
کد خبر: ۲۵۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 10 July 2016
نایب رئیس و سرمربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام گفت: تیم پالایش گاز ایلام از همان ابتدای شروع مسابقات لیگ برتر یک پای ثابت این رقابت ها بوده ولی با مشکلات عدیده ای رو به رو است و نیاز به حمایت دارد.


به گزارش تابناک ایلام
؛ایناس آراسته نژاد اظهار کرد: این استان در حوزه فوتبال بانوان از قطب های مطرح کشور است و با وجود کمبود امکانات توانسته مقام های خوبی در لیگ برتر به دست آورد.

وی افزود: تیم پالایش گاز ایلام از همان ابتدای شروع مسابقات لیگ برتر یک پای ثابت این رقابت ها بوده ولی با مشکلات عدیده ای رو به رو است و نیاز به حمایت دارد.

آراسته نژاد تاکید کرد: تیم پالایش گاز ایلام به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی حامی مالی (وزارت نفت) تمرینات خود را آغاز نکرده است و این موضوع با شروع مسابقات لیگ برتر باعث بروز مشکلاتی برای این تیم می شود.

نایب رئیس هیات فوتبال بانوان ایلام یادآور شد: این تیم با وجود سختی ها و مشکلات فراوان به علت داشتن استعدادهای توانمند در سال های برگزاری این رقابت ها 2 مقام چهارمی، سه عنوان هفتمی و 2 رتبه ششمی کسب کرده است.

وی از دیگر مشکلات این تیم را اسکان 9 بازیکن دعوت شده از دیگر شهرستان های ایلام عنوان کرد و گفت: تامین تغذیه این ورزشکاران به مدت شش ماه نیز از دیگر دغدغه های مسئولان تیم پالایشگاه و هیات فوتبال است.

آراسته نژاد اعلام کرد: با توجه به استعدادها و ظرفیت بالای استان در ورزش فوتبال بعد از صادر شدن مجوز تمرینات و برگزاری مسابقات کار استعداد یابی ورزشکاران با نظارت رئیس هیات فوتبال استان، نواب و کارشناسان برگزار و بهترین استعدادها به تیم دعوت می شوند.

وی به دعوت شدن 2 فوتبالیست به اردوی تیم ملی اشاره کرد و یادآور شد: هانیه مختاری فر برای حضور در سومین اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال و زهره نامی بازیکن زیر 14 سال به فستیوال فوتبال بانوان دعوت شده اند.

اردوی تیم ملی فوتبال بانوان به مدت هشت روز با حضور بازیکنانی از سراسر کشور از تاریخ هشتم تا پانزدهم تیرماه سال جاری در آکادمی ملی فوتبال کشور برگزار می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار