فرمانده پادگان شهید قهرمان همدان گفت: پروژه‌های عمرانی تیپ ۳۱۶ زرهی همدان با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۶۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 17 July 2016
 فرمانده پادگان شهید قهرمان همدان گفت: پروژه‌های عمرانی تیپ ۳۱۶ زرهی همدان با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی تیپ ۳۱۶ زرهی پادگان شهید قهرمان همدان،  امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی گفت: آیین افتتاح و ورود به چرخه کاربری چند پروژه عمرانی شامل ورزشگاه چندمنظوره، ساختمان زینبیه، یادمان شهید گمنام و نیز جایگاه سوخت‌رسانی ۸ نازله سی‌ان‌جی در تیپ ۳۱۶ زرهی همدان انجام شد.

فرمانده پادگان شهید قهرمان همدان ضمن معرفی این پروژه‌ها گفت: از زمان تأسیس تیپ تاکنون نزدیک به ۵۳ سال می‌گذرد و در این بین لزوم ساخت یک ورزشگاه متناسب با نیازهای جامعه جوان سرباز یک ضرورت انکارناپذیر بود که بر همین اساس و طی رایزنی‌های صورت گرفته با استانداری و همچنین مساعدت‌های استاندار از محل منابع استانی برای ساخت یک ورزشگاه چندمنظوره در تیپ اقدام شد.

امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی در خصوص ویژگی‌های این طرح گفت: این ورزشگاه با زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع تنها با استفاده از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبارات واگذاری استان و تلاش و کوشش متخصصان و نیروهای کاری تیپ در مدت زمان یک سال تا ۱۵ ماه از مرحله کلنگ‌زنی تا تجهیز زمان برده و شامل دو سالن مجزای بدنسازی و پینگ‌پنگ و یک سالن ۴ منظوره مجهز به حمام و سرویس‌های بهداشتی و جایگاه تماشاگر است.

بیدادی افزود: در کنار این سالن سرپوشیده با ساخت یک فضای ۲۰۰۰ متری ۳ زمین بسکتبال فوتبال و والیبال نیز به مجموعه ورزشی تیپ اضافه شده و در نظر است تا با نصب یک مجموعه با ۲۴ شاخص نیازمندی اصلی کارکنان و خانواده‌های این تیپ و کوی سازمانی آن به ابزار ورزشی مورد نیاز کامل‌تر شود.

بیدادی افزود: بنای یادمان شهید گمنام نیز در محوطه‌ای به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و با سازه‌ای فاخر بر مزار شهید گمنام احداث شده و فضایی کاملاً فرهنگی و معنوی را در پادگان به وجود آورده است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر این تیپ جایگاه پمپ ۸ نازله سی‌ان‌جی است که با هزینه ۵ میلیارد تومان و به عنوان آخرین سهمیه استان از محل پمپ‌های یارانه‌ای در راستای خدمت‌رسانی به همشهریان همدانی تأسیس شده و در نظر است تا در آینده نیز مجموعه پمپ بنزینی به آن اضافه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار