مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه گفت: امید است با اصلاح بعضی از سیاستهای بانکی شاهد توسعه بیشتر صنعت در استان کرمانشاه باشیم.
کد خبر: ۲۶۴۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 23 July 2016









به گزارش تابناک کرمانشاه، مشاور مدیرعامل و عضوهيات مديره سازمان صنايع كوچك وشهرك هاي صنعتي ايران در جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان كرمانشاه که در محل استانداری برگزارشد، حضور یافت.

در این جلسه، کمال الدین پیر موذن گفت: مقاوم سازي اقتصاد كشوربااجراي برنامه هايي كه موجب افزايش ارزش افزوده منابع خام كشورشده وفشارهاي موجود بر صنايع داخلي را كاهش مي دهد ، بطور ضربتي در دست اقدام است و بهره گيري صنايع كوچك و متوسط ازسياست هاي حمايتي مالي و اداري دولت و سيستم بانكي كشورشروع شده است .

پيرموذن تصریح کرد: برابر آمار در كل كشور تعداد١٨٠٠ واحد توليدي فعلا تحت جانشيني بانك ها غير از دوبانك دي و سامان قرارگرفته ، كه تعداد١٣٥٦ از انها داخل شهرك هاي صنعتي واقع شده و حدود ١٠٨٠ واحد از انها غيرفعالند که با فرماندهي قرارگاه اقتصادمقاومتي و پي گيري دست اندركاران ذيربط همگي تا اخرسال بايستي به چرخه توليد بازگردند .

وی با اشاره به اینکه بي مهري بانك ها و سايرين به واحدهاي توليدي مورد اغماض صاحب منصبان قرارنخواهدگرفت تاکید داشت: بهبود ساختارصنعتي كشور و رقابتي نمودن اين ساختار باحمايت موثر از صنايع كوچك ومتوسط ، براي چالش هاي موجود و اينده مي باشد كه رقابتي شدن اين واحدها ، خود منشا بهترين پاسخ به مشکل مزمن بيكاري در كشور است.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ضمن تشکر از حضور مشاور مدیرعامل و توجه ویژه آنها به استان کرمانشاه گفت: در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل مکلفیم با تکیه بر ظرفیت ها و منابع داخلی از تولید ملی با تمام وجود حمایت کنیم.

بیژن کردستانی با بیان اینکه بین حوزه صنعت و بانک ها بعنوان تامین کنندگان سرمایه و منابع مالی ارتباط تنگاتنگی وجود دارد اضافه کرد: امید است با اصلاح بعضی از سیاستهای بانکی شاهد توسعه بیشتر صنعت در استان کرمانشاه باشیم.

گفتنی است در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار،رئیس خانه صنعت و معدن ، سازمان صنعت،معدن و تجارت و جمعی از مدیران بانکی استان نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار