رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: تعدادی از کارکنان شهرداری در ماههای اخیر برای حفاظت از فضای سبز و درختان موجود در مناطق مختلف شهر تهران مجروح و مصدوم شده اند.
کد خبر: ۲۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 22 April 2015
به گزارش  ایرنا شهرام گیل آبادی با اشاره به اینکه شاهد خشکاندن درختان در فضای کوچک یک چهار دیواری بوده ام، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل برخورد با این افراد متخلف، با شهرداری برخوردی قضایی شد.

گیل آبادی افزود: به خاطر داشته باشید در ماه های گذشته دو مامور شهرداری تهران در منطقه 5 به خاطر تلاش برای حفظ شش اصله درخت مجروح شدند.

وی همچنین با اشاره به مصدومیت دو معبربان شهرداری تهران در میدان هفت تیر تاکید کرد: شهردار تهران به شدت مخالف آسیب رساندن به یک درخت است و حتی در منطقه 15 برای احداث بزرگراه شهید شوشتری، برنامه ریزی جامعی برای جابجایی درختان موجود در مسیر احداث بزرگراه شده است.

وی گفت: بروز تخلف قطع درخت در شهری با 10 میلیون نفر جمعیت امری طبیعی است اما مهم پایین بودن درصد وقوع این قبیل تخلفات است.

گیل آبادی برخی اظهار نظرها در خصوص فعالیت های شهرداری تهران را نمایش سیاسی عنوان کرد و افزود: نسبت دادن انفعال و بی تفاوتی به شهرداری تهران بی انصافی است و این در حالی است که شهرداری به تنهایی مسوولیت بسیاری از امور در حوزه های اجتماعی را برعهده دارد.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران برخی اظهارنظرها مبنی بر بی تفاوتی شهرداری تهران نسبت به حفظ و توسعه فضای سبز شهری را غیرمنصفانه خواند و افزود: شهرداری تهران در ماههای اخیر حدود پنج میلیون اصله درخت در مناطق مختلف شهر کاشته است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران با انجام یک کار جهادی بوستان جنگلی یاس را در کوتاهترین زمان ممکن برای استفاده شهروندان آماده کرد اظهار داشت: برغم تلاش ها و خدمات موثر و گسترده شهرداری تهران در زمینه توسعه فضای سبز و خدمت رسانی بهینه به شهروندان، برخی اظهارنظرها در خصوص فعالیت های شهرداری تهران غیرمنطقی است.


* رسانه ملی در انتشار اخبار باید بیطرف باشد 

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در انتشار اخبار و گزارش های مربوط به شهر تهران، تصریح کرد: انتشار برخی اخبار و گزارشات غیرواقع از طریق صدا و سیما فشار و خستگی ناشی از کار و تلاش شبانه روزی مجموعه کارکنان شهرداری را چند برابر می کند.


* 28 دستگاه و سازمان درگیر موضوع آلودگی شهر شهر تهران هستند

گیل آبادی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر 28 دستگاه و سازمان درگیر موضوع آلودگی هوای شهر تهران هستند، گفت: شهرداری تهران برای کاهش آلودگی هوای شهر اقدامات موثری را انجام داده که اجرای کمپین آسمان آبی و زمین پاک به عنوان یک برنامه فرهنگی فراگیر از آن جمله است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار