سرپرست بورس اوراق بهادار قزوین گفت: در هفته گذشته بیش از ۱۶ میلیون سهم به ارزش ۳۶ میلیارد ریال در تالار بورس قزوین مبادله شد.
کد خبر: ۲۶۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 25 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، عباس مراقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: در هفته گذشته بیش از 16 میلیون سهم با ارزش 36 میلیارد و 400 میلیون ریال در تالار بورس قزوین معامله شد که بیشتر این معاملات مربوط سهام بانک بود.

وی افزود: معاملات این هفته تالار بورس قزوین بیشتر به خرید سهام مربوط بود به نحوی که 60 درصد از کل معاملات به خرید و 40 درصد به فروش سهام اختصاص داشت.

مراقی عنوان کرد: معاملات این هفته بورس با افزایش 433 واحدی نسبت به هفته گذشته همراه بود که به رقم 74 هزار و 196 واحد رسید.

سرپرست تالار بورس قزوین شرکت‌های ماشین‌سازی نیرو محرکه، بانک صادرات، سایپا، کنتورسازی، ایران خودرو و ذوب آهن را از شرکت‌های پیشرو در معاملات بورس قزوین برشمرد.

وی با بیان اینکه توافق برجام می‌تواند زمینه را برای رونق بازار بورس کشور فراهم آورد تصریح کرد: رونق بازار بورس و سرمایه‌گذاری‌های جدید در گرو برداشته شدن تحریم‌ها از یک سو و اعمال سیاست‌های تشویقی از سوی دولت از سوی دیگر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار