فرماندار فاروج خبر داد
فرماندار شهرستان فاروج از برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و 302 شهید در هفتم مردادماه در محل سالن ورزشی شهداء تربیت‌بدنی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۶۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 26 July 2016

امان‌الله خدمتگزار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در فاروج اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار شهادت و احیاء یاد و نام شهداء کنگره بزرگداشت چهار سردار شهید و 302 شهید این شهرستان با حضور سردار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء کشور در هفتم مرداد در شهرستان فاروج برگزار خواهد شد.

 نماینده عالی دولت در فاروج افزود: همه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و فضای شهرستان از یاد و ننام شهداء عطر آگین می‌شود.

خدمتگزار خدمات دولت در راستای تکریم به خانواده شهداء این شهرستان را هم برشمرد و تصریح کرد: برگزاری 51 مورد مراسم غبارروبی و عطرافشانی را به مناسبت‌های مختلف، اهدای 60 فقره وام مسکن به خانواده شهداء با قریب به سه میلیارد تومان ازجمله این اقدامات بوده است.

 وی اجرای طرح سپاد در قالب 767 مورد بازدید مسوولان از خانواده شهدا و خانواده شهدا و ایثارگر، تخصیص 600 میلیون تومان از اعتبارات سفر رهبری برای احداث ساختمان بنیاد شهید و حسینیه مربوطه، تخصیص 440 میلیون تومان اعتبار برای احداث و ساماندهی گلزار شهداء شهرستان را از دیگر اقدامات در این حوزه اعلام کرد.

فرماندار فاروج بیان داشت: در همین مدت 25 نشست شورای مشورتی و امورات مرتبط با ایثارگران و خانواده شهداء بهره‌برداری از هفت گلزار شهداء شهرستان فاروج انجام‌ شده است.

این آزاده و جانبازان دوران دفاع مقدس با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در مناسبت‌های مختلف در شهرستان یادآور شد: در این راستا 48 یادواره شهدای شهری و روستایی برگزار شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار