آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی:
به گزارش تابناک سمنان ، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: کشورهای عربی منطقه،بجای چنگ زدن به ریسمان پوسیده امریکا به ایران اعتماد کنند
کد خبر: ۲۶۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 29 July 2016

به گزارش تابناک سمنان ، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در جمع شماری از مردم و مسؤولان مرکز استان سمنان با اشاره به تحولات اخیر صحنه بین‌المللی اظهار داشت: کشورهای عربی منطقه،بجای چنگ زدن به ریسمان پوسیده امریکا به ایران اعتماد کنند

همسایگان کوچک ما نظیر بحرین، امارات، قطر و البته آل‌سعود باید بدانند که ریسمان آمریکا پوسیده است و به این ریسمان پوسیده چنگ نزنند.

وی تصریح کرد: سردمداران این کشورها اگر می‌خواهند به کسی اعتماد کنند، به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتماد کنند.

امام جمعه سمنان گفت: همه دشمنان ما که این همه تلاش می‌کنند، در اصل می‌خواهند چراغ قدرت جمهوری اسلامی ایران را خاموش کنند؛ ولی نمی‌توانند و این‌ها از قدرت جمهوری اسلامی خبر و نشان می‌دهد .

وی تصریح کرد: آل‌سعود امروز می‌خواهد با خونریزی و جنایت به کارش دوام و بقا ببخشد و مردم خودش را گردن می‌زند و قطع‌نامه علیه جمهوری اسلامی ایران صادر می‌کند و در جنایت در صدر دنیا قرار گرفته است.

شاهچراغی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز مقتدر است، گفت: آل‌سعود، کارش را با خونریزی ادامه می‌دهد و دولتش با خونریزی شده است.

شاهچراغی ادامه داد: آل‌سعود امروز به ناخدای کشتی شکسته خود یعنی آمریکا نباید بنازد که ناخدا نتواند دم از خدایی زند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار