شهرداری کرمانشاه:
شهرداری کرمانشاه از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرهای استان با هدف بررسی چالش‌ها، موانع و ارائه راهکارهای مناسب در راستای تقویت و تشویق سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری، خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 31 July 2016

به گزارش تابناک در کرمانشاه، مهندس آرش رضایی با اشاره به اینکه این همایش توسط شهرداری کرمانشاه به منظور بررسی و آشنایی با فرصتهایی که مشارکت مردمی و سرمایه گذاری برای توسعه فراهم می کند، با حضور مدیران استان از جمله فرمانداران و شهرداران برگزار می شود، گفت: با هم‌افزایی بیشتر و توجه بیشتر به سرمایه‌گذاری و استفاده از پتانسیل های بالقوه و همه ظرفیت‌های استان و فراهم آوردن مقدمات و بسترهای سرمایه گذاری، شاهد پیشرفت‌های چشمگیری به ویژه در شهرهای استان و رسیدن به توسعه پایدار باشیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکیدات ویژه‌ای مبنی بر احیای اصل ۴۴ قانون اساسی و توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داشته و دارند بنابراین یکی از اهداف همایش حاضر تحقق مطالبات ایشان است.

مهندس رضایی افزود: برای پیشرفت و رسیدن به توسعه همه جانبه نمی‌توان تنها به اقدامات دولتی دل بست زیرا این مهم بدون همکاری و همراهی و مشارکت مردم اتفاق نمی‌افتد.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های شهری تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌ها در این عرصه، انعطاف‌پذیری مدیریت شهری در مقابل خواسته‌ها و نیازهای سرمایه‌گذاران است و در این راستا باید به مسائل مدیریت شهری توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

شهردار کرمانشاه تدوین سند راهبردی مدیریت شهری را مورد توجه قرار داد و توسعه شهر و انجام وظایف شهرداری از طریق جذب مشارکت با بخش خصوصی را شعار محوری این دوره شهرداری اعلام کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار