کادر فنی تیم والیبال(ب) کشورمان دو والیبالیست استان قزوین را به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.
کد خبر: ۲۶۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم والیبال(ب) کشورمان در حالی از امروز آغاز می‌شود که کادر فنی تیم ملی نام 20 ورزشکار را برای حضور در این اردو معرفی کرده است.

دربین نفرات دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نام علیرضا بهبودی و رحمان داوودی دو والیبالیست قزوینی نیز به چشم می‌خورد، دو والیبالیستی که به اتفاق سابقه بازی در تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان را هم در تجربه دوران ورزشی خود به ثبت رسانده‌اند.

همین یک ماه قبل بود که رائول لوزانو سرمربی آرژانتینی تیم ملی در هفته دوم رقابت‌های لیگ جهانی والیبال که به میزبانی صربستان برگزار شد از علیرضا بهبودی در ترکیب تیم والیبال کشورمان بهره برد.

در این بین رحمان داوودی نیز حدود دو سال قبل و در زمان مربیگری اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی تیم ملی به همراه سایر ملی‌پوشان در لیگ جهانی والیبال بازی کرد و عملکرد درخشانی نیز از خود به ویژه در دیدار مقابل تیم آمریکا به نمایش گذاشت.

البته به فهرست این دو ورزشکار باید نام محمد‌رضا مؤذن لیبروی استان قزوین را هم به ترکیب تیم ملی والیبال(ب) کشورمان اضافه کرد که البته این ورزشکار در حال حاضر با مصدومیت روبه‌رو شده و پس از سپری شدن دوران نقاهت خود تمرینات خود را به همراه این تیم ادامه خواهد داد.

دبیر هیأت والیبال استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دعوت از دو والیبالیست این استان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی(ب) کشورمان اظهار کرد: رحمان داوودی و علیرضا بهبودی دو والیبالیست با تجربه قزوینی حاضر در تیم ملی والیبال کشورمان محسوب می‌شوند که بدون شک می‌توانند در مسابقات پیش رو عصای دست مربیان و کادر فنی تیم ملی باشند.

اسد شاهمرادزاده با اشاره به اینکه محمدرضا مؤذن نیز پس از سپری شدن دوران مصدومیت به همراه علیرضا بهبودی و رحمان داوودی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور پیدا می‌کند، افزود: حضور سه ورزشکار قزوینی در اردوی تیم ملی والیبال(ب) کشورمان به همراه مهدی مرندی ملی‌پوش قزوینی تیم ملی به همراه تیم والیبال کشورمان در مسابقات المپیک 2016 برزیل از ظرفیت‌های بالای ورزشکاران این رشته ورزشی در استان قزوین حکایت دارد.

وی اظهار امیدواری کرد که والیبالیست‌های استان قزوین بتوانند به همراه تیم ملی عملکرد درخشانی را از خود در مسابقات پیش رو برجای بگذارند.

گفتنی است، اردوی آماده‌سازی تیم والیبال(ب) کشورمان در حالی از امروز به مدت 10 روز در تهران ادامه خواهد داشت که تیم ملی بیستم مرداد ماه سال جاری برای شرکت در رقابت‌های والیبال جام کنفدراسیون‌ها تهران را به مقصد دوحه پایتخت قطر ترک می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار