حمله شیخ اصلاحات به آخوندی:
مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تکمیل نشدن خش پایانی اتوبان شهید همت تهران گفت: وزیر راه و شهرسازی بی عرضه است.
کد خبر: ۲۷۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 01 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، شیخ قدرت علیخانی در جمع مردم روح آباد الموت غربی با اشاره به اجرایی نشدن بخش پایانی اتوبان شهید همت تهران از اجرایی نشدن آن گلایه کرد و گفت: مشکلاتی که از سوی وزیر مطرح می شود پیش از این نیز وجود داشته است و این توجیه خوبی برای عدم پیشرفت کار نیست.
مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: هم‌اکنون سه سال از عمر دولت فعلی می‌گذرد و اتوبان همت هنوز تکمیل نشده است و این از بی‌عرضگی وزیر راه و شهرسازی است که هنوز نتوانسته‌اند این پروژه را به سرانجام برسانند
علیخانی  به دولت قبل نیز گریزی زد و گفت: احمدی‌نژاد برای اسلام و انقلاب مضر است و من هر کجا نام او را می‌شنوم، دوری می‌کنم
وی با بیان اینکه هرجا باید حق را گفت بیان کرد: به جهانگیری پیشنهاد دادم از نیکزاد در دولت یازدهم استفاده کند اما اینگونه نشد و از این وزیر استفاده نشد.
مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  ادامه داد: کوتاهی از هر دولت و وزیری ببینیم تذکر می‌دهیم چون بنا بوده که با صداقت روبه‌رو شویم و درست است دولت تحریم شده ولی باید بدانیم دولت گدای 250 میلیارد تومان نیست.
علیخانی در ادامه با بیان اینکه به همراه آقای ابوترابی نایب رئیس سابق مجلس، انتقال گاز به الموت را کلنگ‌زنی کرده‌اند، تصریح کرد: 14 کیلومتر آن به مشکل برخورده است که با پیگیری‌های مدیرکل جدید اداره گاز استان قزوین امیدواریم امسال شاهد گازرسانی به دو الموت شرقی و غربی باشیم.
برچسب ها: وزیر راه ، بی عرضه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار