کد خبر: ۲۷۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 01 August 2016

با اعلام مرگ سه نفر دیگر در جریان سیل اخیر در شهرستان مهرستان، آمار فوتی های این سیل در سیستان و بلوچستان به شش نفر افزایش یافت.

پارسایی فرماندار مهرستان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه سیستان وبلوچستان، با بیان اینکه تاکنون 3مورد فوتی در بحث بارندگی های مونسونی گزارش شده، اظهار کرد: در پی وقوع بارش های شدید وسیل آسا یکی از اهالی روستای چاهوک از توابع بخش مرکزی که مردی 49ساله بود بر اثر ریزش دیوار جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: یک فردی میانسال برق کار نیز در بخش آشار که برای نصب تجهیزات به بالای تیر برق رفته بود بر اثر برق گرفتگی جانش را از دست داد، البته هنوز علت برق گرفتگی وی بر اثر ارتباط با برق شهری یا رعد وبرق مشخص نشده است.

پارسایی با بیان اینکه یک جوان 25 ساله دیگر نیز در رودخانه ماشکید غرق شده است، گفت: این جوان که دچار بیماری اختلال حواس بوده نیز با نزدیک شدن به رودخانه ماشکید در این رودخانه غرق و جنازه وی پس از گذشت یک روز توسط اهالی روستا پیدا شده است.

فرماندار مهرستان در بخش دیگری بیان کرد: بیشترین بارش های مونسونی که طی هفته گذشته در استان سیستان وبلوچستان شکل گرفته مربوط به شهرستان مهرستان است.

وی افزود: از زمان آغاز فعالیت سامانه بارش زا در جنوب استان بیش از 60میلی متر باران درشهرستان مهرستان ثبت شده است که خسارت های زیادی به حوزه کشاورزی و زیربنایی این شهرستان وارد کرده است.

فرماندار ایرانشهر نیز گفت: سه نفر در شهرستان ایرانشهر به دلیل بی احتیاطی و بی توجهی به بارندگی برای شنا کردن وارد بندهای خاکی و گودال هایی که در آنها آب جمع شده بود شدند و جان خود را از دست دادند.

به گزارش ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در جریان بارش های سیل آسای اخیر در جنوب استان به بسیاری از بخش های کشاورزی، زیربنایی و منازل مسکونی آسیب جدی وارد شده است که از میزان خسارات آنها هنوز آماری در دست نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار