سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام؛
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت:پشتوانه مردمی نظام بزرگترین سرمایه و اهرم برای تداوم عزت و اقتدار انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۲۷۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 02 August 2016
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت:پشتوانه مردمی نظام بزرگترین سرمایه و اهرم برای تداوم عزت و اقتدار انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام علی چراغی پور روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسب 12 مردادماه سالروز تاسیس این نهاد به فرمان امام راحل افزود: رسالت اصلی این نهاد مردمی سیاستگذاری، هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری آیین در مناسبت های انقلابی و ملی نظیر راهپیمایی روز جهانی قدس، یوم الله 13 آبان، 12 فروردین، حماسه 9 دی، فاجعه هفتم تیر و غیره است.

وی ادامه داد: این نهاد مردمی با همراهی و همگامی مردم و مسئولان و با چراغ راه قرار دادن منویات ارزشمند و راهگشای مقام معظم رهبری همواره سعی داشته با فراهم آوردن بستر لازم برای حضور گسترده مردم در مراسم و مناسبت های مختلف انقلابی در مسیر تداوم اقتدار و اتحاد نظام و نشان دادن همبستگی ناگسستنی مردم و مسئولان گام بردارد.

وی بیان کرد: تردیدی نیست که اتحاد و انسجام ملی ضامن تداوم اقتدار و افتخار انقلاب اسلامی محسوب شده و خوشبختانه این امتیاز بزرگ و استثنایی برای ملت بزرگ ایران همواره در جهان مطرح بوده است.

چراغی پور گفت: بزرگداشت وقایع ماندگار انقلاب اسلامی و تلاش برای برگزاری باشکوه این مناسبت ها در طول سال های مختلف می تواند سدی محکم در برابر تبلیغات مسموم دشمنان باشد بطوریکه به اذعان رسانه های بیگانه ملت ایران همواره و علیرغم تلاش های مخرب دشمنان نظام اسلامی ایران همواره وفادار و منادی حقانیت ارزشهای انقلاب اسلامی بوده اند.

وی ادامه داد: پشتوانه مردمی نظام بزرگترین سرمایه و اهرم برای تداوم عزت و اقتدار انقلاب اسلامی بوده و در این میان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان متولی برگزاری برنامه های ملی و ایام الله همواره سعی داشته با محوریت مردم و مشارکت اقشار مختلف جامعه حرکت کند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، افشای توطئه های دشمنان داخلی و خارجی، حمایت از نهضت های آزادی بخش و قیام های آزادی خواهانه بخصوص در کشورهای اسلامی، ترویج روحیه ی ولایت مداری، معرفی هر چه بیشتر ابعاد انقلاب اسلامی و آگاهی بخشی در مورد ایام الله و مناسبت ها به نسل جوان را از دیگر رسالت های این نهاد عنوان کرد.

وی گفت: تداوم حفظ روحیه انقلابی در مردم و در صحنه نگه داشتن آن ها، یکی از مهم ترین ویژگی های این نهاد محسوب می شود و این ویژگی از آن جهت اهمیت دارد که مورد تاکید ولایت ولی فقیه و مقام معظم رهبری است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار