مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ثبت‌نام از معتکفان در روز ۹ اردیبهشت ماه در استان اردبیل آغاز می‌شود که پیش‌بینی‌ می‌شود امسال ۷ هزار نفر در مراسم اعتکاف شرکت کنند.
کد خبر: ۲۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰ 25 April 2015

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام مهدی ستوده اظهار داشت: ثبت‌نام از معتکفان 4 روز مانده به مراسم اعتکاف در مساجد استان اردبیل آغاز می‌شود که ویژه خواهران و برادران خواهد بود.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف 13 تا 15 رجب به مدت 3 روز در تمام مساجد شهرستان‌های استان اردبیل برگزار می‌شود، گفت: در شهرستان اردبیل 10 مسجد آماده برگزاری مراسم اعتکاف است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: ثبت‌نام از معتکفان به مدت 4 روز و هر روز از ساعت 9 صبح تا 16 عصر انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم مراسم اعتکاف باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

ستوده با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف فرصتی بسیار بزرگ برای نزدیک شدن به خدا است، افزود:‌ جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ‌داشته باشند.

وی تصریح کرد: یک روز روزه در ماه رجب ثواب بسیار بالایی در نزد خداوند دارد و مراسم اعتکاف فرصتی بسیار عظیم برای جوانان بوده تا به نماز و روزه و عبادت بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه در کنار مراسم اعتکاف برنامه‌هایی مختلف فرهنگی و قرآنی اعمال روز سوم و دعای ام داوود برگزار می‌شود، گفت: قرار است با مشارکت خیران و مردم مراسم افطاری در کنار مراسم اعتکاف در مساجد استان برگزار شود.

ستوده اظهار کرد:‌ مراسم اعتکاف در استان اردبیل امسال با برنامه ریزی بسیار مناسب و دقیق انجام می‌شود که تمام خدمات برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم به معتکفان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان به دلیل برگزاری امتحانات در اردیبهشت ماه پیش‌بینی شده است که مراسم اعتکاف قبل از امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار