مدیر مسوول خبرگزاری ایثارگران:
مدیر مسوول خبرگزاری ایثارگران گفت: شبکه های اجتماعی به دلیل ارتباط مستقیم با اقشار مختلف جامعه ، آسانی دسترسی و مخاطب قابل توجه از مناسب ترین ابزارها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۲۷۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 06 August 2016

ناصرالدین اسلامی فرد در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی اظهار کرد: ایرانی ها فعالترین کاربران شبکه های مجازی در دنیا هستند ، بیش از نیمی از محتوای مصرفی کاربران ایرانی ، داخلی است و طبق آخرین آمارها ، سه پنجم ایرانی ها به صورت میانگین روزانه ۹ ساعت در شبکه های مجازی وقت صرف می کنند.

اسلامی فرد گفت : این پتانسیل در فضای رسانه ای و اطلاع رسانی بی بدیل است که با حمایت و راهبری از جوانان حامی نظام و دولت که در این شبکه ها در حال تولید محتوا هستند می توان پیام انقلاب را با کمترین هزینه و وقت به خارج از مرزها منتقل نمود.

این فعال رسانه ای افزود : مقام معظم رهبری سالهاست که دغدغه فرهنگی و غفلت از آسیبهای فضای مجازی را گوشزد می کنند، ایشان فرموده اند اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم حتما رئیس فضای مجازی کشور می شدم که این اهمیت فضای مجازی را نشان می دهد.

مدیر کانال تلگرامی ایثارگران با اشاره به تاثیرگذاری گسترده فضای مجازی به عنوان یک قدرت نرم فوق العاده در عرصه های مختلف از جمله فرهنگ، سیاست ، اقتصاد، سبک زندگی، ایمان ، اعتقادات دینی و اخلاقیات تصریح کرد: طراحی مناسب و دقیق برای حفظ حریم امنیت فکری و اخلاقی جامعه می بایست از ملزومات فکری متولیان فرهنگ عمومی جامعه باشد.

اسلامی فرد گفت: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان فرهنگ بالادستی جامعه ایرانی اسلامی، در صورت برنامه ریزی مناسب می تواند از این فضای تاثیرگذار بهترین بهره را در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر ببرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار