کد خبر: ۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۲ 04 February 2015
مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: استقلالی احتیاجی به آنالیز ندارد چرا که در همه بازی‌ها به یک شیوه بازی می‌کند.
به گزارش ایسنا فرهاد پورغلامی در نشست پیش از بازی با استقلال گفت: شرایط بسیار خوبی داریم و برای دیدار فردا آماده هستیم. بازی استقلال مقابل سپاهان را آنالیز کردیم و اعتقاد دارم استقلال همواره به یک مدل بازی می‌کند و تغییر چندانی در شیوه بازی آن‌ها به وجود نمی‌آید.
وی افزود: شرایط تیم سایپا با توجه به پیروزی مقابل گسترش فولاد تبریز مطلوب است. در این هفته تمرین‌های بسیار مناسبی را پشت سر گذاشتیم و برای کسب سه امتیاز دیدار فردا بازیکنان جوان سایپا آماده هستند.
پورغلامی خاطرنشان کرد: به طور قطع سایپا با کسب سه امتیاز دیدار فردا به دنبال تثبیت جایگاه خود در جدول و حفظ روند صعودی است و برای رسیدن به این مهم، همه تلاش خود را انجام می‌دهیم.
او درباره عدم حضور جلالی در نشست‌های پیش از بازی سایپا به خبرنگاران گفت: کارها بین من و آقای جلالی تقسیم شده است. سرمربی سایپا به هیچ عنوان قبل از بازی مصاحبه نمی‌کند و تمام تمرکز خود را بر روی بازی می‌گذارد. طبق وظیفه‌ای که بر عهده من گذاشته شده، من در کنفرانس‌های قبل از بازی شرکت می‌کنم و امیدوارم شما خبرنگاران این موضوع را درک کنید.
مربی سایپا گفت: به هیچ عنوان عدم حضور جلالی بی‌احترامی به استان البرز و خبرنگاران این استان نیست بلکه کاری است که از قبل برنامه‌ریزی کرده‌ایم. برای اینکه تمرکز جلالی در روز قبل از بازی بر هم نریزد تصمیم گرفته در کنفرانس‌ها حضور پیدا نکند.
پورغلامی در پایان درباره جدایی بازیکنان و تاثیر آن بر روند حرکتی تیم سایپا گفت: کاوه رضایی، سید صالحی و بابک حاتمی جزو بازیکنان تاثیرگذار تیم سایپا در نیم فصل اول بودند اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که جدا شوند. به طور قطع بازیکنان جوان به خوبی جای آن‌ها را پر خواهند کرد و سایپا از این موضوع آسیبی نخواهد دید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار