استاندار اصفهان :
تابناک: استاندار اصفهان با بیان اینکه بیمه های بیکاری در این خطه در سال 93 نسبت به سال 92 کاهش چهار هزار نفری داشته است ،گفت:کاهش بیمه بیکاری مصداقی از رونق کار و تولید است.
کد خبر: ۲۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 26 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رسول زرگرپور در دیدار با تشکل های کارگری استان اصفهان اظهارکرد: در برنامه سال 93 استان اصفهان ایجاد 50 هزار فرصت شغلی مصوب شده بود که بیش از 95 درصد از این تعهد محقق شد و برای تحقق این میزان اشتغال بالغ بر 850 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به سرمایه گذاران و تولید کنندگان ارائه شد.

وی با بیان اینکه در سال 92 در استان اصفهان 21 هزار بیمه بیکاری صادر شده است، بیان کرد: این آمار با کاهش چهار هزارنفری به 17 هزار بیمه بیکاری رسید که این افزایش اشتغال و کاهش بیمه های بیکاری مصداقی بازر برای شروع رونق اقتصادی است.

وی ادامه داد: حجم سرمایه گذاری دراستان اصفهان در سال گذشته نسبت به سال 92 رشد 59 درصدی داشته است و استان اصفهان امروز چهارمین استان کشور در جذب سرمایه گذار خارجی است.

زرگرپور با اشاره به تشکیل کمیسیون امنیت سرمایه گذاری در استان اصفهان افزود: این کمیسیون زیر نظر شورای تامین استان تشکیل شد تاوضعیت کارخانه های رو به تعطیل را بررسی و برای آن چاره اندیشی کند.

وی یادآوری کرد: پرونده 28 کارخانه استان اصفهان در این کمیسیون بررسی و مشکل 21 کارخانه برطرف شده است.

همچنین رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: تقویت عملکرد کارگران مطالبه کارفرمایان است که کارگران و کارفرمایان در کنار همدیگر فعالیت داشته باشند.

سید عبدالوهاب سهل آبادی با بیان اینکه آموزش رکن اساسی و مهم برای کارگران و کارفرمایان است، اظهارکرد: آموزش نقش موثری در بهبود کیفیت کار و کاهش تلفات دارد.

وی افزود: سرمایه گذاری در بخش آموزش کیفیت کار را افزایش می دهد و امنیت وسلامت کارگران را بهبود می بخشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار