کد خبر: ۲۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 26 April 2015
کلاهبردار پیامکی در شهرستان کازرون در استان فارس دستگیر شد .

به گزارش تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت : فردی که با ارسال پیامکی با عنوان quotation mark برنده شدن در قرعه کشی quotation mark با ترفندی خاص توانسته بود طعمه خود را فریب داده و بیش از 57 میلیون ریال از حساب وی سرقت کند، در شهرستان کازرون شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مهرداد مشوق افزود : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت از حساب بانکی اش موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی برای مالباخته پیامکی با عنوان برنده شدن در قرعه کشی ارسال کرده و از او تقاضای شماره حساب کرده که وی را با ترفندی خاص به سمت دستگاه عابر بانک کشانده و اقدام به سرقت 57 میلیون ریال از حساب بانکی اش کرده است.

وی گفت : متهم در بازجویی های صورت گرفته به این سرقت اعتراف کرد و حاضر شد تمامی خسارت وارد شده به شاکی را پرداخت کند .

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد گفت : توصیه ما به شهروندان این است به هیچ عنوان به پیامک هایی که با مضمون برنده شدن در قرعه کشی دریافت می کنند اعتنا نکرده ودر صورت برخورد با چنین مواردی موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن 110 به پلیس فتا اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Miriam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
آخه هموطن گل! با شما دزد محترم نیستماااا. با آقایون مالباختگانم.
آخه عزیزان، سروران، دوستان، هموطن، هم محلی، هم شاگردی، به خدا سال 2015 خیلی وقته فرا رسیده. دیگه وقتش نرسیده یه کم بزرگتر و عاقلتر بشیم و انقدررر زوووود فریب نخوریم!!!؟؟؟
بابا آخه تا کی!!!؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار