کد خبر: ۲۷۷۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 13 August 2016


استاندار البرز بر توسعه راه‌ها و ایمن شدن جاده‌های این استان تأکید کرد.

سیدحمید طهایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به واسطه داشتن راه‌های مهم پرترددترین راه‌های این کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به حجم بالای ترددها باید اقدامات لازم به منظور توسعه راه‌ها را در این استان بیش از گذشته مدنظر قرار دهیم.

استاندار البرز با بیان اینکه پروژه همت یکی از مهمترین راه‌های ملی در این استان است که باید با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی هر چه سریع‌تر به پایان برسد افزود: مسؤولان در این زمینه باید هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

طهایی در بخشی دیگر از سخنان خود بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در این استان تأکید کرد و گفت: توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش خدمات در این استان یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید اهتمام ویژه‌ای به آن داشت.

وی افزود: دراین راستا باید تلاش کنیم تا با اتمام هر چه سریع‌تر طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از آنها پروژه‌ها و طرح‌های دیگر را آغاز کنیم تا استان البرز نیز از لحاظ میزان خدمات و امکانات به استانداردهای لازم برسد.

استاندار البرز تأمین امکانات و توسعه پروژه‌ها را در تمام مناطق مهم ارزیابی کرد و گفت: مسؤولان در دستگاه‌های مختلف باید ارائه خدمات به مردم را مهمترین اولویت خود بدانند و با توزیع عادلانه خدمات رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

طهایی همچنین بر توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این استان تأکید کرد و افزود: توسعه خدمات درمانی و بهداشتی یکی از مهمترین نیازهای این استان است.

وی با اعلام اینکه شهرستان فردیس با بیش از نیم‌میلیون جمعیت فاقد امکانات درمانی تخصصی و بیمارستانی است افزود: مردم در این شهرستان مجبورند برای استفاده از خدمات درمانی به شهرستان‌های همجوار از جمله کرج مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار