رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از نایب قهرمانی رزمی کاران استان قم در مسابقات کیک بوکسینگ ISKA قهرمانی کشور با کسب ۱۵ مدال رنگارنگ خبر داد.
کد خبر: ۲۷۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶ 14 August 2016
به گزارش تابناک قم، جواد محمد زاده اظهار داشت:  مسابقات  قهرمان کشوری کیک بوکسینگ  ISKA کمربند طلایی در یزد برگزار شد و تیم کیک بوکسینگ قم توانست در این مسابقات پس از تیم یزد و بالاتر از اصفهان به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی افزود: در این مسابقات که روز جمعه با حضور بیش از ۳۰۰ رزمی کار و ۱۵ تیم برگزار شد تیم کیک بوکسینگ قم با مربیگری حسن عباسی توانست ۶ مدال طلا کسب کند و سپس با کسب ۵ مدال نقره و ۴ مدال برنز قرار گرفتن خود در جمع برترین‌ها را تثبیت کند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم گفت: ۴ رزمی کار قم در این مسابقات در رده سنی بزرگسالان طلایی شدند که این نفرات شامل سید حسن صراف، محمد هادی امینی، قاسم مهدوی و امیر احمدی بودند ضمن این که سید مهدی حسینی در رده سنی نوجوانان و علیرضا قنبری در رده جوانان برای قم طلا گرفتند.

محمد زاده بیان داشت: ابوالفضل جعفری در رده سنی نوجوانان، امیر حسین نظری در رده جوانان و سید سعید آذرنوشان، داوود اروری و سجاد صفری نیز دیگر رزمی کاران قم بودند که به دیدار نهایی اوزان خود رسیدند اما با شکست برابر حریفان به مدال نقره قناعت کردند.

وی عنوان کرد: ۴ مدال برنز نیز سهم کیک بوکسینگ کاران سبک ISKA قم در یزد بود چنان که محمد جواد احمدلو در رده نوجوانان، مهدی یاری در رده سنی جوانان و محمدرضا حسنی و حسن قراگوزلو در رده سنی بزرگسالان عنوان سوم و مدال برنز را برای تیم اعزامی استان قم به ارمغان آوردند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم تصریح کرد: علیرضا قنبری رزمی کار رده سنی جوانان قم در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم که در دسته خود قهرمان شده بود در پایان مسابقات به عنوان فنی‌ترین فایتر این مسابقات انتخاب شد ضمن این که هدایت تیم اعزامی به این دوره از مسابقات را حسن عباسی به عنوان سرمربی، علی اسماعیلی به عنوان مربی و علی یزدی به عنوان مدیر تیم بر عهده داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار