معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت:پیمانکاران استان اگر از روش های گذشته و قدیمی برای تامین مالی خود استفاده کنند در رقابت با پیمانکاران سایر استان ها عقب افتاده و باید خود را با شرایط روز تطبیق دهند.
کد خبر: ۲۷۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰ 15 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛شاپور پولادی روز دوشنبه در نشست اعضای شورای فنی استان که در محل سد گلال تشکیل شد، اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی ملزم هستنذ که در قالب کمیته حل اختلاف مشکلات و اختلاف خود را با پیمانکاران حل و فصل کرده و حتی الامکان از ارجاع آن به سیستم قضایی خودداری کنند.

وی افزود: بسیاری از مشکلات در اجرای طرح ها را می توان با نگاه تعاملی و مثبت حل و فصل کرد و مدیران اجرایی باید تلاش کنند تا ضمن سرعت بخشی در اجرای برنامه ها زمینه به سرانجام رسیدن طرح هایی که تاثیرگذاری بیشتری در روند توسعه و اشتغالزایی استان را دارند فراهم کنند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای تشکیل شدن نشست های شورای فنی استان در محل اجرای پروژه های تاثیرگزار یادآور شد: نشست های این شورا هر 2 جلسه یکبار در محل طرح های تاثیرگزار در حال اجرا برگزار خواهد شد تا ضمن آشنایی هرچه بهتر مدیران با روند پیشرفت فیزیکی طرح ها برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات احتمالی اتخاذ شود.

پولادی همچنین خواستار برگزاری دوره های اموزشی برای پیمانکاران به منظور آشنایی هرچه بیشتر با روش های نوین تامین مالی شد و تاکید کرد: امروزه اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح ها از طرق مختلف تامین می شود و ضروری است دستگاه های اجرایی و پیمانکاران استان ساز و کار مناسب را برای استفاده از این روش ها اتخاذ کنند.

وی اضافه کرد: پیمانکاران استان اگر از روش های گذشته و قدیمی برای تامین مالی خود استفاده کنند در رقابت با پیمانکاران سایر استان ها عقب افتاده و باید خود را با شرایط روز تطبیق دهند.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به روند اجرایی سد گلال هدف از اجرای آنرا تامین آب آشامدینی بخش چوار و همچنین تامین آب بخش صنعت شهرستان ایلام بویژه مجتمع پتروشیمی و پالایشگاه گاز عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام نیز در این نشست گفت: استان ایلام به کارگاه بزرگ سدسازی تبدیل شده است.

ذوالفقار مهدی زاده افزود: بهره برداری از طرح های در دست اجرا تاثیر بسزایی در رونق گردشگری ، افزایش تولید محصولات کشاورزی و همچنین در تامین آب بخش صنعت نیز تعیین کننده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار