مدیر‌کل بهزیستی قم خبر داد
مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به آمار ازدواج در استان گفت: ۱۱ هزار و ۶۰۰ ازدواج در استان ثبت شده که لازم است برنامه مشخصی برای آموزش مها‌رت‌های زندگی توسط مشاوران خبره و کارآمد به آن‌ها داشته باشیم.
کد خبر: ۲۷۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶ 15 August 2016
به گزارش تابناک قم، رضا سلیقه ظهر امروز در نشست کارگروه زنان و خانواده که سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: آموزش قبل از ازدواج و پیشگیری از وقوع طلاق زوجین، به‌ویژه زوج‌های جوان می‌تواند بسیار نتیجه بخش باشد.

مدیرکل بهزیستی استان قم با تاکید براینکه بررسی عوامل طلاق در حال پیگیری است، افزود: در حال حاضر و با وجود تلاش‌های بسیار، روال بررسی عوامل طلاق به‌منظور کاهش آمار و آسیب‌های اجتماعی کند است که باید به آن توجه شود.

سلیقه با اشاره به ضرورت مداخله مشاوران در هنگام طلاق گفت: وجود کمیته‌های متشکل از مشاوران به‌منظور مداخله در بحران طلاق، بررسی علت طلاق و صحبت با زوجین از شیوه‌های مؤثر در کاهش طلاق است که لازم است به آن اهتمام شود.

وی خواستار حمایت از زنان و کودکان طلاق شد و گفت: بعد از طلاق، زنان و کودکان بدون سرپرست شده و نیاز به توجه و حمایت دارند که این مهم با رویکرد جلوگیری از هنجارهای اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیر‌کل بهزیستی قم با اشاره به آمار ازدواج در استان خاطر نشان کرد: 11 هزار و 600 ازدواج در استان ثبت شده که لازم است برنامه مشخصی برای آموزش مها‌رت‌های زندگی توسط مشاوران خبره و کارآمد به آن‌ها داشته باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار