کد خبر: ۲۷۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 16 August 2016
بنا به رای اعضاء در ششمین جلسه کمیسیون فنی-نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان مجوز 2 دفتر خدمات مسافرتی به حالت تعلیق درآمد.

رحمان فرمانی معاونت گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اعلام این خبر تشریح کرد : بنا بر رای اعضاء کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان در تاریخ 18/5/95 مجوز بند ب دفاتر خدمات مسافرتی سیکاپل گشت گلستان و گردآوران سالار گلستان به مدت یک ماه از تاریخ 24/5/95 لغایت 24/6/95 و با استناد به آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی، به حالت تعلیق درآمد.

فرمانی ادامه داد : در ماده 19 آیین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب هیات وزیران در تاریخ 1380/03/27 دفتر موظف است در زمان تعلیق  از قبولی تعهدهای جدید خودداری کند و طبق دستورالعمل های مراجع ذیربط به تعهدات قبلی عمل نماید و در صورت عدم رعایت مراتب، مجوز دفتر به تشخیص مرجع صدور مجوز لغو می شود.

معاونت گردشگری میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در پایان از کسانی که شکایت یا نارضایتی ای نسبت به آژانس ها و دفاتر مسافرتی استان گلستان دارند خواست  تا آن را از طریق شماره 3224581-017 یا به صورت حضوری و مکتوب به منظور رسیدگی اعلام نمایند.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار