به گزارش تابناک
آزمون تبدیل وضعیت کارکنان کارمزدی به قرارداد انجام کار مشخص روز جمعه مورخ سی ام مهرماه سال جاری برگزار می گردد.
کد خبر: ۲۸۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 20 August 2016



 

به گزارش خبرنگار تابناک؛ شرکت پست، نعمت خواه، مدیرکل توسعه سرمایه انسانی در تکمیل خبر فوق افزود: نظر به درخواست واحدهای اجرایی و به منظور مساعدت و داشتن فرصت لازم جهت مطالعه منابع آزمون، تاریخ برگزاری مرحله سوم آزمون تبدیل وضعیت کارکنان کارمزدی به قرارداد انجام کار مشخص از روز جمعه، بیست  و نهم مردادماه به روز جمعه سی ام مهرماه سال جاری موکول گردید.
وی افزود: به منظور مساعدت با کارکنان کارمزدی مقرر گردید آزمون صرفاً ویژه کارکنان کارمزدی که دارای مدرک تحصیلی حداقل دیپلم هستند، بدون در نظر گرفتن سنوات خدمت مشمولین برگزار گردد.
نعمت خواه اظهار داشت: شاغلین مربوط به قراردادهای موقت و سالیانه آب و برق و گاز و کارکنان طرح مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند.
وی ادامه داد: همچنین درخصوص کارکنان لیسانس و بالاتر شاغل در طرح های کدگذاری و فناوری اطلاعات با در نظر گرفتن سنوات خدمت (بالای 7سال)، رشته تحصیلی مطلوب، معدل و دانشگاه محل تحصیل، تعدادی از این پرسنل، براساس مصوبه هیات مدیره مجاز به شرکت در آزمون شدند.
مدیرکل توسعه سرمایه انسانی درخصوص شرایط شرکت در آزمون گفت:شرط شرکت در آزمون عدم تخلف اداری و رضایت مدیر واحد مربوطه می باشد .
وی افزود: کتاب های مربوط به آزمون تهیه، چاپ و به استان ها ارسال شده ، همچنین تمامی منابع در پرتال اداره کل توسعه سرمایه انسانی جهت دانلود و مطالعه بارگذاری گردیده است.  

نعمت خواه در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کنندگان در آزمون اظهار امیدواری کرد: با عزم مسئولین شبکه درخصوص توانمند سازی منابع انسانی بتوانیم سطح کیفی خدمات را بیش از پیش ارتقا بخشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار