رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: آیین گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در قم برگزار می شود.
کد خبر: ۲۸۱۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲ 20 August 2016
به گزارش تابناک قم، نصرت الله لطفی در جلسه ستاد بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: آیین گرامیداشت این شهدای والا مقام پنجشنبه شب هفته جاری با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و مسئولان، همراه با قرائت دعای پر فیض کمیل در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) ترتیب می یابد.

لطفی با تاکید بر ضرورت برملا ساختن بیش از پیش جنایت ها و خباثت های منافقان در آیین های فاجعه 8 شهریور، خاطرنشان کرد: شهادت رجایی و باهنر باید به عنوان مصداقی از ددمنشی های این افراد سفاک به مردم معرفی شود.

وی گفت: یک جوان 35 ساله که آن زمان را به خاطر نمی آورد و از 17 هزار شهیدی که مظلومانه در جای جای ایران به دست این سفاکان به شهادت رسیدند نیز اطلاع کافی ندارد، هرگز نمی تواند علت اعدام جمعی از منافقان در سال 1367 را به درستی درک کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم، گروهک تروریستی منافقان را داعشی های دهه 60 توصیف کرد و افزود: باید در خطبه های نماز جمعه و آیین های مختلف در قم و شهرهای تابعه، ضمن دعوت از سخنرانانی که اطلاعات دقیقی از جنایت های منافقان دارند، دین خود را در راستای افشای این حرکت های ننگین که برخی ها در داخل با همکاری رادیو بی بی سی در حال تطهیر آن هستند، ادا کنیم.

وی با بیان این که اجماع منافقان، رژیم آل سعود و شیطان های دیگر در راستای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مکتب تشیع به صورت کاملا حساب شده و برنامه ریزی شده صورت گرفته است، اضافه کرد: ما نیز باید حساب شده عمل کنیم و با استفاده از تبلیغات شهری و محیطی پر محتوا و تاثیر گذار به نحوی که زیبنده ارگان های فرهنگی و تبلیغاتی قم باشد، از هر فرصتی برای بازگو نمودن جنایت های آنها استفاده نماییم.

لطفی هم چنین با اشاره به در پیش بودن نخستین سالگرد فاجعه منا و شهادت جمعی از زائران بیت الله الحرام به واسطه بی کفایتی رژیم آل سعود خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت جانباختگان این واقعه، آیین های مختلفی در شهرهای گوناگون کشور از جمله قم پیش بینی شده که پس از برنامه های هفته دولت و هشتم شهریور به صورت متمرکز با حضور خانواده 9 شهید قمی این حادثه برگزار خواهد شد.

وی هم چنین گفت: وزیر اطلاعات سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته قم خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار