دبیر هیئت شمشیر بازی خراسان رضوی گفت: به مناسبت روز ملی خلیج فارس مسابقات شمشیربازی جام خلیج فارس در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 27 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حبیب یعقوبیان در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های فدراسیون شمشیربازی و هیئت شمشیربازی خراسان رضوی برگزاری مسابقاتی به صورت استانی و کشوری است که در همین میان خراسان رضوی توانسته با برگزاری بیشترین مسابقات جزو بهترین هیئت‌های شمشیربازی در سطح کشور باشد.

دبیر هیئت شمشیربازی خراسان رضوی افزود: خوشبختانه فدراسیون شمشیر بازی جمهوری اسلامی ایران در چندین سال اخیر مهم‌ترین برنامه خود را برای جوانان و نوجوانان و در اصل تیم‌های پایه قرار داده است که بر این اساس خراسان رضوی توانسته با برگزاری مسابقاتی در این سطح نتایج قابل قبولی را ارائه دهد.

وی گفت: در روز پنج شنبه هفته جاری مسابقات استانی جام خلیج فارس با هدف ارزیابی شمشیربازان خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

دبیر هیئت شمشیربازی خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه روز پنج شنبه مصادف با 10 اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس قرار گرفته بنا بر برنامه ریزی‌های موجود در این روز فینال جام خلیج فارس با حضور 35 ورزشکار از خراسان رضوی در تک اسلحه «اِپه» جهت رده‌بندی استان در رده بزرگسالان آقایان برگزار می‌شود که در این مسابقات نوجوانان و جوانان نیز می‌توانند حضور پیدا کنند.

یعقوبیان بیان کرد: نفرات اول تا سوم مسابقات جام خلیج فارس که در مجموعه تختی برگزار می‌شود جهت مسابقات کشوری و جایزه بزرگ شمشیر بازی کشور به فدراسیون معرفی می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار