رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان آزادشهر ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تکمیل آن ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۲۸۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 22 August 2016
داوود قاسمی شامگاه یکشنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم و کارگروه رسانه و تبلیغات اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان در سال 89کلنگ زنی شد و تا کنون 42 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که حدود 15 میلیارد تومان برای تکمیل این مجتمع نیاز است.
وی با اشاره کاهش وقوع جرم افزود: برنامه‌های فرهنگی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از طرف اداره ارشاد برگزار خواهد شد که در جهت فرهنگ‌سازی و اطلاع‎‌رسانی مردم جامعه به خصوص جوانان است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر ادامه داد: برگزاری گفتمان‌های دینی و مذهبی برای ارتقاء اعتقادات مذهبی جوانان و آشنایی بیشتر آنان با این مقوله، برگزاری برنامه ورزشی و تفریحی سالم در قالب جشنواره‌ها و ورزش‌های بومی، محلی و برگزاری همایش شناخت جوان و نیازهای آن برای جوانان و خانواده‌های آنان، آموزش‌های لازم برای آشنایی بیشتر جوانان به فضای مجازی و هرگونه جرم از این طریق از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد در سال جاری است.
قاسمی گفت: برگزاری نمایشگاه آثار هنری، حلقه گفت‌وگو با جوانان با موضوع «جوان‌گرایی آرمان‌گرایی» و افتتاح آموزشگاه آزاد هنری از جمله برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر در هفته دولت است.
وی گفت:در موضوع جرم، 2 مقوله مورد توجه است که یکی مبارزه و اقدام محلی با جرائم و دیگری پیشگیری از وقوع جرم است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر ادامه داد: هدف از تشکیل این جلسه همکاری و تعامل اصحاب رسانه و خبرنگاران در اطلاع رسانی جرائم و مجازات آن به مردم و تعامل و همراهی خبرنگاران با مسئولان و مدیران اجرایی در جلوگیری و کاهش از وقوع جرم در مناطق مستعد است.
قاسمی اظهار داشت: خبرنگاران با شناسایی و اطلاع‌رسانی موقعیت‌‎ها و مکانهای جرم و پیشگیری از وقوع آن و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی می‌توانند به جامعه کمک کنند.
وی اظهار کرد: قلم و توانمندی خبرنگاران می‌تواند سبب توسعه یا عقب‌ماندگی جامعه و منطقه خود باشد و امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های خبرنگاران در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
آخرین اخبار