رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مرکزی از اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت در 60 روستای استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 27 April 2015

محمد محسنی ضمن اشاره به اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت از سه سال گذشته در استان، اظهار کرد: در سال گذشته، حدود سه هزار نفر از راکبان موتورسیکلت در37 روستا تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی آموزش موتورسواران، اهدای 2500 کلاه ایمنی و توزیع 10 هزار قطعه برچسب شبرنگ به منظور آشکارسازی و نمایان‌سازی موتورسیکلت‌ها در میان موتورسواران را از جمله اقدامات انجام شده در راستای این طرح برشمرد.

محسنی گفت: طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیلکت به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای در سال جاری در سطح 60 روستای استان پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل‌ونقل پایانه‌های استان مرکزی افزود: این طرح به منظور افزایش ارتقای ایمنی، فرهنگ‌سازی و آموزش راکبان موتورسوار در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه راکبین موتورسیکلت 14 درصد از تلفات جاده‌ای استان را تشکیل می‌دهند، تعداد کشته‌شدگان موتورسوار را 70 نفر در سال برشمرد و ادامه داد: 45 درصد از کشته‌شدگان راکبین موتورسیکلت در رنج سنی 18 تا 35 سال هستند.

محسنی در پایان، اجرای 13 طرح ارتقای ایمنی در سال گذشته در استان را از اقدامات انجام شده توسط اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل پایانه‌های استان مرکزی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار