رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک فقره تصادف فوتی در شهرستان تاکستان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 25 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تصادف در ۲۵ کیلومتری اتوبان ابهر – قزوین شهرستان تاکستان عوامل انتظامی جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه کامیون تریلی با یک دستگاه خودروی کامیونت خاور ایسوزو تصادف کرده است که در اثر این برخورد متاسفانه سرنشین خودروی کامیونت خاور ایسوزو بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و هر دو راننده خودرو نیز مصدوم و به بیمارستان شهرستان تاکستان منتقل شدند.

وی افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه بی توجهی به جلو را ناشی از خستگی و خواب آودگی توسط راننده خودروی کامیونت خاور ایسوزو نسبت به کامیون تریلی بوده است.

سرهنگ بیگلری در پایان به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

سواری پژو پارس با بیش از ۳۳ میلیون ریال خلافی راهی پارکینگ شد

رئیس پلیس راه استان از توقیف سواری پژو پارس با خلافی ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال خبر داد.

سرهنگ بیکلری اظهار داشت: ماموران پاسگاه پلیس راه گروه کنترل ویژه پلیس راه استان حین کنترل سرعت خودروهای عبوری در محور آزاد راه قزوین - رشت، یک دستگاه سواری پژو پارس را به علت سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

وی ادامه داد: با استعلام از سوابق خودرو مشخص شد که این سواری دارای ۱۳۴ فقره تخلف و ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که بلافاصله توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ بیگلری افزود: بیشترین تخلفات ثبت شده برای این خودرو، سرعت غیر مجاز و تخلفات حادثه ساز بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم تردد در شهریور ماه و روزهای پایانی فصل تابستان به کلیه رانندگان محترم وسایط نقلیه توصیه میشود از ارتکاب تخلفات حادثه ساز در محورهای مواصلاتی استان قزوین اجتناب نمایند وبا قاطعیت و بدون اغماض با رانندگان متخلف در سطح راههای استان برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار