ایثار خانواده شهدا برای دوام و قوام نظام نوپای اسلام ستودنی است فرماندار تاکستان با اشاره به مناعت طبع خانواده شهدا گفت: شما از بهترین‌های خود یعنی فرزاندانتان برای دوام و قوام نظام نوپای اسلام گذشتید و به همین دلیل شایسته بالاترین و بیشترین توجهات هستید.
کد خبر: ۲۸۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰ 25 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سیاوش طاهرخانی در حاشیه دیدار با خانواده شهید رضا محلاتی که با حضور فریدون همتی استاندار قزوین در دومین روز از هفته دولت صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: بر هیچ کس پوشیده نیست که اگر جوانان برومند این سرزمین همانند شهید محلاتی به دفاع از دین، ناموس و خاک بر نمی‌خاستند نه خبر از تمامیت ارضی ایران و نه خبر از حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش والای خانواده شهدا و ایثارگران اشاره کرد و افزود: به راستی تمام خانواده‌های معظم شهدا کار زینبی کرده و ادامه‌دهنده راه فرزندان خود بوده و به عنوان ستونی محکم حافظ نظام جمهوری اسلامی بودند و هستند.

فرماندار تاکستان افزود: باید توجه کنیم امنیت و آسایش و رسیدن به افتخار مسؤولیت‌های ریز و درشت آن هم در یک نظام دینی مرهون جانفشانی‌های شهدا و پایداری‌های ایثارگران است و همه مردم به ویژه مسؤولان زیر دین ایشان هستند و باید قدردانی خود را با ارائه خدمات به ولی نعمتان خود ثابت کنند.

طاهرخانی ضمن ستایش بردباری و پایمردی خانواده معزز شهدا بیان کرد: به تأسی از فرامین مقام معظم رهبری وظیفه تمام مسؤولان خدمتگزاری تام به خانواده‌های واجب‌الاحترام شهدا و ایثارگران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناعت طبع خانواده شهدا خاطرنشان کرد: شما از بهترین‌های خود یعنی فرزاندانتان برای دوام و قوام نظام نوپای اسلام گذشتید و به همین دلیل شایسته بالاترین و بیشترین توجهات هستید.

گفتنی است در پایان این دیدار بخشی از وصیت‌نامه شهید رضا محلاتی که در منطقه مریوان استان کردستان در سال 1364 به فیض عظیم شهادت نائل شده بود، قرائت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار