فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی در شهرستان سنقر و کلیایی دستگیر شد
کد خبر: ۲۸۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 29 August 2016
به گزارش تابناک نقل از تسنیم؛وبه نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی اظهار داشت: در پی شکایت جمعی از اصناف و بازاریان شهرستان سنقر مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم به قصد خرید برنج و شکر مقادیر زیادی وجه نقد از آنها دریافت و اقدام به کلاهبرداری کرده است،موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و کلانتری 11 این شهرستان قرار گرفت.
وی عنوان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و انتظامی محل اختفای فرد کلاهبردار در شهرستان سنقر شناسایی و متهم با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد و به مقر انتظامی انتقال یافت.امان‌الهی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌ها فنی پلیس به دریافت مبلغ 20 میلیارد ریال وجه نقد اعتراف کرده است،گفت: تعداد شاکیان این پرونده هنوز مشخص نیست و هر روز بر تعداد آنها افزوده می‌شود.
وی گفت: این کلاهبردار 35 ساله بومی شهرستان سنقر بوده و در گذشته هم در امر خرید فروش اقلام غذایی فعالیت داشته است که از این طریق جلب اعتماد بازاریان توانسته مبالغ هنگفتی از آنان کلاهبرداری کند.
امان‌الهی خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده و انجام تحقیقات، متهم به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه شیوه و شگرد وقوع جرایم قابل پیش بینی نیست و مدام در حال تغییر است، بر لزوم هوشیاری شهروندان تأکید کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار