کد خبر: ۲۸۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 30 August 2016
به گزارش تابناک لرستان به نقل از همشهری لرستان ،فرمانده انتظامی الیگودرز از پایان اختلاف چندین ساله 2 طایفه بزرگ و صلح و سازش میان آنان در این شهرستان خبر داد.
بسرهنگ «خدارحم ذلقی» گفت: 2 طایفه بزرگ در این شهرستان از سال های پیش در اثر اختلاف‌های ملكی با هم درگیر شده و جوانی در این درگیری‌ها یك چشم خود را از دست داده بود که با تدابیر نیروی انتظامی الیگودرز و ازنا و حضور بزرگان طوایف، معتمدان محلی و مسئولان دولتی به صلح و سازش منجر شد.
وی افزود: وجود اختلاف و درگیری میان طوایف در هر منطقه ای علاوه بر اینكه موجب كاهش احساس امنیت و بروز مشكلات امنیتی برای ساكنان آن مناطق می‌شود سایر مشكلات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی را نیز به‌دنبال دارد.
ذلقی عنوان کرد: با تدابیر پلیس برای از بین بردن اختلاف‌ها و برقراری سازش بین طوایف و برپایی امنیت كامل جلسه‌های بسیاری برگزار شد كه در نهایت به سازش این 2 طایفه انجامید.

كشف زمین خواری در خرم آباد
رئیس پلیس آگاهی استان از كشف یك فقره تصرف اراضی ملی به ارزش یك میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگیری یك متهم در خرم آباد خبر داد.
سرهنگ «عباس نظری» گفت: در پی كسب خبری مبنی بر اینكه فردی در اراضی ملی اطراف شهرستان خرم آباد با قطع مقادیر زیادی درخت، مبادرت به ساخت بنا به میزان 500 هکتار كرده است، موضوع در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی و همكاری منابع طبیعی در محل حاضر شدند و مشخص شد، فردی با قطع درختان و تخریب منابع ملی به تصرف اراضی و ساخت بنا اقدام كرده است.

دستگیری سارق حرفه ای در كوهدشت
فرمانده انتظامی كوهدشت از دستگیری سارق حرفه ای و كشف 53 نوع سرقت در این شهرستان خبر داد.
  سرهنگ «یارالله عبدی چراغ» گفت: در پی ارجاع نیابت قضایی یكی از استان‌های جنوبی كشور به پلیس آگاهی این شهرستان، مبنی بر سرقت خانه، مغازه و قطعات داخل خودرو توسط سارقی در كوهدشت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور كار پلیس كوهدشت قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با كار اطلاعاتی سارق را در كوهدشت شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر كردند.
 عبدی چراغ اظهار كرد: سارق در بازجویی به عمل آمده به 53 فقره انواع سرقت شامل خانه، مغازه و قطعات داخل خودرو در یکی از استان‌های جنوبی كشور اعتراف کرد و همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

كشف مواد مخدر در بروجرد
فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری سوداگر مرگ و كشف 228 گرم هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «علیرضا دلیری» گفت: مأموران پاسگاه انتظامی گودرزی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی براینکه فردی به تهیه و توزیع موادمخدر اقدام می‌كند، بلافاصله موضوع را در دستور كار قرار دادند.
وی افزود: مأموران با تحقیقات به عمل آمده متهم را در یکی از روستاهای اطراف بروجرد شناسایی و دستگیر كه در بازرسی از خانه وی مقدار 205 گرم هروئین و 23 گرم شیشه کشف كردند.  فرمانده انتظامی بروجرد اظهار کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار