کد خبر: ۲۸۹۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 01 September 2016


مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شاگردان کی‌روش باید گام نخست برابر قطر را محکم بردارند.

مهدی‌ هاشمی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فوتبال امروز یکی از پرطرفدارترین و به نوعی پرمخاطب‌ترین ورزش جهان به شمار می‌آید و دیگر یک ورزش ساده نیست.

وی افزود: امروزه در اکثر کشورها، میلیون‌ها نفر با پیروزی یک تیم فوتبال شاد شده و با شکست آن احساس نارحتی می‌کنند و پیروزی و بردهای تیم‌ ملی نقش موثری در افزایش شادابی و نشاط اجتماعی دارد.

مدافع اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: بنابراین امروز باید همه اختلاف نظرها را کنار گذاشته و از تیم ملی حمایت کنیم، تا جوانان کشورمان بار دیگر شاهد حضور نماینده‌ای از ایران در جام جهانی باشند.

هاشمی‌نسب با اشاره به در پیش بودن دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر از سری مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 گفت: قطر یک تیم چند ملیتی است و با پول نفت خود از دیگر کشورها بازیکن آورده است.

وی افزود: با این وجود قطری‌ها همواره در مقابل ما مشکل داشته‌اند و از نظر تکنیک و هوش بازی، هرگز نمی‌توانند مقابل بازیکنان ایرانی عرض اندام کنند.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان بیان داشت: با این وجود ما باید در دیدار برابر قطر گام نخست را محکم برداریم و با توجه به اینکه بازی در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، باید با کسب سه امتیاز کامل زمین را ترک کنیم.

هاشمی‌نسب گفت: اگر بازیکنان کی‌روش عملکرد همیشگی خود را داشته و مقابل حریف از تمام توان خود استفاده کنند، نمی‌توانند به سه امتیاز دست یافته و استرس را از خود دور سازند.

وی اظهار داشت: باید در این دیدار با ترکیب تهاجمی به میدان برویم، چرا که حتی تساوی هم برای ایران به معنی شکست است و هواداران نمی‌خواهند در این دیدار بدون مشاهده پیروزی تیم ملی از ورزشگاه خارج شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار