رئیس بازرسی شورای شهر منچستر انگلیس:
‌رئیس بازرسی شورای شهر منچستر گفت: بازسازی جاده ابریشم این قابلیت را دارد که ما را به سمت توسعه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف سوق دهد.
کد خبر: ۲۹۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 04 September 2016
‌احمد علی در دومین روز از یازدهمین اجلاس شهرداران جاده ابریشم که در شبستان امام علی(ع) مسجد نبی(ص) قزوین برگزار شد، تصریح کرد: ما باید از برگزاری اجلاس جاده ابریشم در جهت تقویت و حمایت یکدیگر استفاده کنیم و به فرهنگ و اقتصاد یکدیگر کمک کنیم تا رشد و توسعه ایجاد شود.

وی افزود: برای برقراری توسعه و پیشرفت باید با شهروندان ارتباط برقرار کنیم، در احیای جاده ابریشم باید از قابلیت همه کشورهای در مسیر استفاده کنیم تا با رشد و توسعه رو به رو شویم.

رئیس بازرسی شورای شهر منچستر تصریح کرد: منچستر به عنوان اولین شهر صنعتی جهان شناخته شده است و ما در سطح بین‌المللی رقابت می‌کنیم، امروزه زندگی شهری با مشکلات فراوانی رو به رو شده است و یکی از دلایل آن افزایش گسترده مهاجرت از روستا به شهر است.

وی در پایان یادآور شد: ما باید تلاش کنیم به نوآوری روی بیاوریم و باید در جهت رشد و توسعه تغییر کنیم تا بتوانیم شهری قابل زندگی کردن داشته باشیم، در این میان ما شهرهای در مسیر جاده ابریشم باید با هم کار کنیم تا اعتماد شهروندان را جلب کنیم و توسعه اقتصادی را برای شهرهایمان به ارمغان بیاوریم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار