در ۵ ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛
مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: بیش از ۸۵۴ میلیون دلار کالا در ۵ ماهه نخست سال جاری از طریق گمرکات و بازارچه های مرزی استان به خارج از کشور صادر شده است
کد خبر: ۲۹۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 05 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازمهر، خلیل حیدری امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ۵ ماهه نخست سال جاری ۸۵۴ میلیون و ۴۳۲ هزار و ۳۳۱ دلار کالا به وزن ۲ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۴۹ تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر شده است.
وی گفت: ۳۷۳ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۸۰ دلار با وزن یک میلیون و ۳۱۶ هزار و ۳۶۷ تن از کالاهای فوق ازگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان، شوشمی و شیخ صله صادر شده است.
حیدری ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت ۴۸۰ میلیون و ۶۸۷ هزار و ۲۵۱ دلار کالا را با وزن یک میلیون و ۳۷ هزار و ۵۸۲ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را اوره، سیمان،  لوازم  خانه داری  و پاکیزگی از مواد پلاستیکی، ماست، گوجه فرنگی، بستنی،  کیسه خون، حیوانات زنده  از نوع گوسفند، رب گوجه فرنگی و ظروف ملامین عنوان کرد.
حیدری خاطر نشان کرد: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.وی بیان داشت: درپنج ماهه نخست سال ۱۳۹۵ در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۲۵ کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.







منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار