کد خبر: ۲۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۸ 29 April 2015

عضو شورای اسلامی شهر تهران بااشاره به ضرورت ساماندهی کارگران ساختمانی و کارگران فصلی گفت: با نمایندگان دستگاههای مربوطه جلساتی برگزار و پس از جلسات نهایی خانه عمران با هدف ساماندهی کارگران در شهر تهران ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا، محسن سرخو روز در اولین همایش تجلیل از نمایندگان کارگران مناطق، سازمانها و شرکت های تابعه شهرداری تهران افزود: به منظور ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی تاکنون جلساتی با مسئولان شهرداری، سازمان فنی و حرفه ای، اداره کار و امور اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.

وی یادآور شد: جلسات نهایی با نمایندگان این دستگاهها در حال برگزاری است که پس رسیدن به نتایج مناسب عملیاتی شدن خانه عمران در دستور کار قرار می گیرد.

سرخو با اشاره به روز جهانی کار و کارگر گفت: فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران با هدف ارتقای وضعیت کارگران فعالیت هایی را انجام داده است.

وی گفت: رفع تبعیض از مزایای پرداختی در حقوق کارگران شهرداری از موضوعاتی است که پوشش همه حوزه های شهرداری تهران را می طلبد.

سرخو با بیان اینکه همه سازمانها باید از چارچوب ابلاغی معاونت منابع انسانی شهرداری تهران تمکین کنند گفت: شرکت ها و سازمانهای شهرداری نباید مزایای کارگران را مطابق با دستور العمل داخلی پرداخت کنند.

وی درخصوص فعالیت های فراکسیون کارگری شورای شهر گفت: مشکلات بازنشستگان، همسان سازی پرداخت ها و مزایا برای کارگران از جمله مباحثی است که در این فراکسیون پیگیری می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران کار سخت و زیان آور، امور شوراها و تشکل ها، بیمه و درمان و آموزش را از جمله مباحثی دانست که شورای شهر تهران پیگیر آن است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار