جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری راهپیمایی محکومیت جنایات آل سعود در فاجعه منا در این استان بعد از اقامه نماز جمعه خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 08 September 2016
به گزارش تابناک یزد،سعید زارع  افزود: این راهپیمایی در تمام مناطق و شهرستان های تابعه استان دارالعباده یزد برگزار می شود.
وی ادامه داد: این مراسم در شهرستان یزد از مسجد ملااسماعیل تا خیابان قیام و در سایر مناطق و شهرستان های استان از محل های اقامه نمازجمعه تا مسیرهای مختلف برگزار خواهد شد.
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: این راهپیمایی علیه جنایات خصمانه رژیم دیکتاتور آل سعود در سالگرد کشتار حجاج بی گناه و ایجاد فاجعه منا و آل خلیفه و پشتیبانی از جنبش اسلامی مردم مظلوم بحرین و حمایت از رهبری و مرجعیت بزرگ دینی بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم برگزار می شود.
زارع گفت: حضور گسترده مردم انقلابی و نمازگزاران جمعه استان یزد در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و حامیان و اذناب استکبار جهانی و دشمنان امت قهرمان اسلام خواهد بود.
وی تصریح کرد: مردم شجاع و مومن استان با حضور گسترده و پرشور ، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این اقدامات غیر انسانی و ضد حقوق بشری اعلام کرده و مرگ آل سعود و آل خلیفه را فریاد خواهند زد.
در استان یزد در 25 محل نمازجمعه برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار