محکومیت فاجعه منا وجنایات آل خلیفه؛
نمازگزاران پاوه ای پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در تجمع اعتراض آمیزی، بی کفایتی آل سعود در فاجعه منا وجنایات آل خلیفه را در کشتار مردم مظلوم بحرین محکوم کردند.
کد خبر: ۲۹۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 10 September 2016
به گزارش تابناک به نقل ازایرنا در این تجمع مردمی،آیت الله نریمانی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، ماموستا مُلا قادرقادری امام جمعه پاوه، فرماندار، مسئولان وجمعی از روحانیون در کنار مردم نمازگزار پاوه این جنایات واقدامات آل سعود وآل خلیفه را محکوم کردند. 
در این راهپیمایی اعتراضی، نمازگزاران پاوه ای با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود و با حمل پلاکاردها و پارچه نوشته هایی، جنایات آل سعود و آل خلیفه را محکوم کردند.
این راهپیمایی در آستانه سالروز فاجعه دلخراش منا و شهادت هزاران نفر از حجاج بیت الله الحرام به دلیل بی کفایتی آل سعود وبه دنبال جنایات آل خلیفه در سرکوب وحشیانه مردم مظلوم بحرین و برگزاری سلسله جلسات دادگاه نمایشی و در آستانه صدور حکم فرمایشی علیه رهبر بزرگ جنبش اسلامی بحرین حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم انجام شد.
مردم مؤمن ونماز گزار ومرزدار شهرستان پاوه امروز همزمان با سراسر میهن اسلامیمان پس از اقامه نماز ضمن تجمع ومحکومیت شدید این اقدامات، اعتراض وخشم انقلابی ونفرت وانزجار خود را از این اقدامات غیر انسانی وضد حقوق بشری آل سعود وآل خلیفه را اعلام داشتند. 
شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در 120کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه قراردارد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار