تقوی : به مناسبت هفته تعاون و بانکداری طرح امید با توجه به شرایط اقتصادی و واحدهای تولیدی پیاده شد و کلیه ۶ درصد جریمه تاخیر و وجه التزام بخشیده شد و با توجه به شرایط موجود کلیه تسهیلات دریافتی انها تا ۳ سال دیگر تمدید شد .
کد خبر: ۲۹۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 13 September 2016
تقوی


جوان پرس :
 نشست خبری تقوی مدیر بانک توسعه تعاون استان به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون برگزار شد. مهدی تقوی مدیر بانک توسعه تعاون استان در این نشست با اشاره به اهداف تاسیس بانک و ۷ بند فعالیت ان گفت : افزایش ۹۰ درصدی منابع در راستای تحقق سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون و رشد ۶۰ درصد بخش مصارف در ۵ بخش خدمات و صنعت و معدن و بازرگانی که در بخش خدمات ۳۷ درصد ۱۳ درصد بخش صنعت و معدن و بازرگانی ۱۸ درصد و مسکن یک درصد از جمله فعالیت های درخشان بانک در طول مدت ۲۱ ماه فعالیت بنده در این مسوولیت است.

وی با اشاره به ” اخذ مجوز راه اندازی صندوق توسعه تعاون و ارائه تسهیلات ۴ درصدی ”  تاکید کرد : از محل حساب جاری بانک طرح ترنج و ارائه تسهیلات ۴ درصدی به مشتریان ارائه می شود.

تقوی افزود : به مناسبت هفته تعاون و بانکداری طرح امید با توجه به شرایط اقتصادی و واحدهای تولیدی پیاده شد و کلیه ۶ درصد جریمه تاخیر و وجه التزام بخشیده شد و با توجه به شرایط موجود کلیه تسهیلات دریافتی انها تا ۳ سال دیگر تمدید شد .

او ادامه داد : در سال ۹۴ این بانک موفق به کسب رتبه برتر در شاخص سودهی و جذب مطالبات بوده است و بانک توسعه تعاون کمر همت بسته تا از واحدهای تولیدی حمایت کند.

تقوی خبر داد : با همکاری مدیران ارشد کشور و آقای قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در صدد جمع اوری تعاونی های استان در قالب هلدینگ هستیم.

مدیر بانک توسعه تعاون آذربایجان غربی  خاطرنشان ساخت : به کلیه حدود ۲۱۰۰ تعاونی موجود استان خدمات ارائه می شود و زیر ۱۰ درصد مطالبات داریم و اکثر تعاونی گران خوش حساب هستند.

مهدی تقوی  از اعلام امادگی حمایت این بانک در راستای ساماندهی مشکلات تعاونی های استان خبر داد.

وی افزود : در سال گذشته ۱۲۰۰ میلیارد ریال و در ۶ ماهه اول امسال ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

تقوی در خاتمه گفت : بانک توسعه تعاون ۱۳ شعبه و یک باجه شبانه روزی و ۲۴ دستگاه atm داریم و به زودی شعبه شهید باکری ارومیه هم افتتاح می شود
.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار