کد خبر: ۳۰۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 02 October 2016


معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز از پیش بینی ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از مرکز پیام نور کرج، و ساختمان در حال تکمیل پروژه یادمان (شهدای گمنام) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا حضور در جمع دانشجویان و اساتید را فرصت مغتنمی دانست و اظهار کرد: تنها چیزی که با گذشت زمان جاوید است حق بوده و خون شهید حقی جاودانه است.

وی با تاکید بر اینکه امروز شاهدیم استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است نمی تواند با نظام جمهوری اسلامی ایران رو در رو بجنگد، گفت: ترفندها و تهدیدات اقتصادی دشمن ناکام مانده است.

وی با اشاره به دیگر شکست های دشمن در مقابل جمهوری اسلامی، افزود: امروز تفکر تکفیری در مقابل تفکر اسلام مطرح است و تهدیدهای امنیتی و اختلاف بین فرق نمونه بارز آن است.

حقیقی با بیان اینکه تربیت جوانان تندرو را توسط ایادی همسایه شاهدیم و دنیای پر آشوبی را در سایر نقاط نظاره گر هستیم، گفت: گذر از این گردنه ها ثابت کرده هیچگاه دنیای دیپلماسی نمی تواند جمهوری اسلامی را حذف کند و دنیا امروز به این نتیجه رسیده از در تکریم و نه تهدید باید با جمهوری اسلامی برخورد کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید از ترفندهای دشمن در هیچ شرایطی غافل باشیم، گفت: شرایطی که امروز در کشورمان تجربه می کنیم مرهون خون شهدا است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز با تاکید بر لزوم حفظ مقام شامخ شهدای معزز و خانوداه هایشان تصریح کرد: شهدا و خانواده های آنان نیازی به ما ندارند و این توفیقی است که در خدمت پاسداشت آنان باشیم و بدانیم شهید و شهادت نباید محو شود چون به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی مقتدرانه حضور دارد.

وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته ناجا و بازگشایی دانشگاه ها، با تاکید بر لزوم حفظ جایگاه دانشجویان و اساتید، گفت: این قشر برکت نظام جمهوری اسلامی هستند و تصمیمات خوبی در کمیسیون دانشجویی برای دانشجویان خواهیم داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز در خاتمه این بازدید از پیش بینی ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز شهرستان کرج خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار