عباسعلي رضايي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران طي گفتگويي با بيان اينكه ماه محرم، رمز زنده نگه داشتن حماسه كربلا است اظهار داشت: محرم رمز احياي خاطره حماسه هايي است كه با عاشورا، كربلا و امام حسين(ع) آميخته شده است.
کد خبر: ۳۰۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 02 October 2016
 آريا، وي افزود: ماه محرم با رشادت و فداكاري انسانهايي همراه است كه با جان نثاري و وفاداري، حماسه اي خلق كردند كه براي هميشه در تاريخ به ثبت رسيده است.
 
رضايي با اشاره به پاسداري و حفظ ارزش هاي اسلامي در جامعه گفت: حضرت سيد الشهدا(ع) و يارانش در روز عاشورا به شهادت رسيدند تا دين اسلام، احيا و زنده بماند.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران با اشاره به اينكه كربلا كانون معرفت و انسانيت است گفت: شهداي گرانقدر ايران اسلامي صبر و شكيبائي، عزت، ايثار،آزادگي، توكل به خدا، ظلم ستيزي، شجاعت و شهامت را از مكتب حسيني آموختند و در مقابل دشمنان و ظالمان، راه شهادت را كه تنها راه سعادت و رستگاري انسان بود انتخاب كردند و جان عزيزشان را فداي اسلام و ارزش هاي اسلامي كردند.
 
رضايي اظهار داشت: شهدا، انس و الفت و عشق و محبت اهل بيت (ع) را در دل خود پرورانيدند و با آموزه هاي ديني و اسلامي پيوندي عميق و معنوي داشتند به همين خاطر از تمام هستي خود گذشتند و خدايي شدند.
برچسب ها: ماه محرم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار