کد خبر: ۳۰۵۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 03 October 2016
تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تخفیف ۳۰ درصدی در دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان خبر داد و گفت: ۲۰ درصد از این تخفیف توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و ۱۰ درصد مابقی، توسط ناشران اعمال می شود.

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان و 310 اُمین نمایشگاه استانی فردا(12 مهر) در نمایشگاه بین المللی رشت آغاز به کار می کند.

 

وی با بیان اینکه صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمان ویژه این مراسم است تصریح کرد: نمایشگاه کتاب گیلان از 12 تا 17 مهر در 200 غرفه، عناوین مختلف کتب از 350ناشر استانی و کشوری را به معرض دید عموم می گذارد.

 

فاضلی از تخفیف 30 درصدی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: 20 درصد از این تخفیف توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و 10 درصد مابقی، توسط ناشران اعمال می شود و ناشران می توانند بیشتر از 10 درصد نیز تخفیف قائل شوند.

 

وی با اشاره به افزایش بن خرید کتاب تصریح کرد: این میزان از 500 میلیون در سال گذشته به 650 میلیون تومان افزایش یافته است.

 

فاضلی تصریح کرد: علاقمندان می توانند با ارائه کارت ملی به شعبه بن کتاب مستقر در نمایشگاه از 20 تا 50 هزار تومان بن کتاب تهیه کنند.

 

وی تاکید کرد: این بن کتاب همزمان با نمایشگاه کتاب در کتابفروشی های طرف قرار داد با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چون مهران، طاعتی، بدر، دیبا، شهر ایران، آفرینش، کادوس و غیره  قابل استفاده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ایاب و ذهاب این نمایشگاه خاطرنشان کرد: 10 اتوبوس شرکت واحد هر روز از ساعت 11 صبح تا 20 شب از میدان مصلی آماده خدمت رسانی به دوستداران کتاب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار