مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: کشتارگاه صنعتی مهریز از لحاظ تعهدات کاری سرمایه‌گذار مشکلی ندارد و به همه تعهدات عمل شده است.
کد خبر: ۳۰۷۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 05 October 2016

به گزارش تابناک یزد،غلامرضا قدیری  در بازدید از کشتارگاه صنعتی در حال احداث شهرستان مهریز از نزدیک با روند اجرا و پیشرفت پروژه و فعالیت‌های انجام شده در این مجموعه کشتارگاهی بزرگ استان آشنا شد.

وی در بازدید از همه بخش‌های مجموعه کشتار و محل نگهداری دام، مسجد و سردخانه‌ها و .... ضمن قابل تحسین خواندن فعالیت‌های سرمایه‌گذار این مجتمع، اظهار داشت: عملیات عمرانی ساخت کشتارگاه با توجه به زمان واگذاری زمین به مدیر مجموعه به نحو بسیار خوبی پیش رفته و این مجموعه را می‌توان نمونه‌ای مثال‌زدنی از تعهد کاری و تلاش سرمایه‌گذار برای احداث یک مجموعه بزرگ استانی دانست.

قدیری از ویژگی‌های سرمایه‌گذار این طرح را تلاشگری و خدمت به حفظ سلامت و بهداشت جامعه دانست و حضور این قبیل سرمایه‌گذاران را فرصتی مغتنم برای استان برشمرد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان یزد بیان کرد: احداث کشتارگاه صنعتی مهریز بزرگترین کاری بوده که در استان یزد انجام شده و این یک واقعیت غیرقابل انکار است.

قدیری افزود: احداث کشتارگاه صنعتی مهریز در بهترین نقطه استان یزد و در جوار شاهراه شمال به جنوب کشور و در نزدیکی مرکز استان و شهر مهریز، موقعیتی بسیار خوب برای این مجموعه به وجود آورده است.

وی خاطرنشان کرد: در استان کسانی هستند که به نام سرمایه‌گذار زمین‌های با وسعت زیاد به بهانه ایجاد واحد صنعتی دریافت کرده‌اند اما دریغ از گذاشتن یک آجر بر روی آن و زمین‌ها را بلا استفاده نگه داشته‌اند که البته لازم است دستگاه‌های نظارتی بر این اراضی نظارت ویژه داشته باشند.

مدیر امور اراضی یزد جهاد کشاورزی استان یزد، آمادگی مجموعه خود را برای تسریع و کمک در راه‌اندازی مجموعه کشتارگاهی مهریز اعلام کرد.

به گزارش فارس، کشتارگاه صنعتی مهریز در 35 کیلومتری یزد و 20 کیلومتری مهریز قرار دارد و ظرفیت کشتار در این واحد طبق اعلام دامپزشکی در هر شیفت کاری هزار و 200 راس دام سبک و 110 راس دام سنگین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار