مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان:
تابناک: مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری‌های استانداری اصفهان گفت: مهم‌ترین مشکل حوزه سازمان ایمنی و آتش‌نشانی‌های استان اصفهان کمبود نیروی انسانی است.
کد خبر: ۳۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدرضا کمالی در گردهمایی مدیران عامل سازمان‌های آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان اصفهان در فولادشهر حوزه آتش‌نشانی را جزء کارهای مهم شهرداری‌ها دانست و اظهار کرد: استان اصفهان به لحاظ صنعتی بودن جایگاه بالایی را در کشور به خود اختصاص داده و باید تلاش شود تا در حوزه سازمان ایمنی و آتش‌نشانی نیز جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهیم و این امر همت همگانی دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد.

وی افزود: بر اساس استاندارها موجود به ازای هر 50 هزار نفری باید یک ایستگاه آتش‌نشانی وجود داشته باشد و به ازای هر 2 هزار و 500 نفر نیز یک نیروی آتش‌نشان باید داشته باشیم که امروز استان اصفهان با کمبود 620 نیروی آتش‌نشان مواجه است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری‌های استانداری اصفهان اضافه کرد: بر همین اساس و با پیگیری‌های انجام شده مجوز استخدام 116 نفر برای شهرداری‌ها گرفته شد تا از طریق برگزاری آزمون، نیروهای انسانی زبده جذب سازمان آتش‌نشانی ‌شوند.

وی ادامه داد: در سال جاری تقویم آموزشی تهیه و تدوین شده است تا مدیران سازمان‌های آتش‌نشانی استان اصفهان و نیروهای آتش‌نشانی در دوره آموزشی شرکت کنند و با مسائل روز بیشتر آشنا شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار