کد خبر: ۳۰۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 06 October 2016
تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از بازدید 39 هزار نفر در مدت سه روز نخست برپایی نمایشگاه کتاب در این استان خبر داد.

فیروز فاضلی ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب گیلان با اشاره به استقبال مردم از این نمایشگاه اظهار کرد: مدت سه روز از گشایش نمایشگاه کتاب گیلان می‌گذرد و 231 میلیون و 650 هزار تومان بن‌کارت جدا از فروش آزاد فروخته شده است.

وی به بازدید 39 هزار نفر از نمایشگاه کتاب گیلان در مدت سه روز نخست نمایشگاه اشاره کرد و افزود: بیشترین استقبال از بخش‌های دانشگاهی و کتاب‌های کمک آموزشی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه استقبال ویژه‌ای از کتاب‌های دینی و ادبیات در نمایشگاه کتاب استان شده است، تصریح کرد: امسال توزیع بن‌کارت برای خرید کتاب به غیر از نمایشگاه از ویژگی‌های نمایشگاه کتاب گیلان است و شهروندان می‌توانند از 15 کتابفروشی سطح شهر رشت کتاب خریداری کنند.

این مسؤول متذکر شد: کتابفروشی‌های «مهران»، «طاعتی»، «صفری»، «کمند»، «مژده»، «میلاد»، «پاتوق کتاب»، «رستگار»، «دیبا»، «کتابشهر ایران»، «شهر کتاب»، «آفرینش»، «سید هانی»، «کادوس» و «بدر» برای خرید کتاب شهروندان با استفاده از بن‌کارت در شهر رشت در نظر گرفته شده است.

فاضلی به برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب گیلان اشاره کرد و گفت: نشست‌های ادبی و شعر عاشورایی، رونمایی از کتاب و امضای کتاب توسط نویسندگان از برنامه‌های جنبی نمایشگاه کتاب گیلان محسوب می‌شود.

به‌گزارش فارس، نمایشگاه کتاب گیلان از 12 تا 17 مهرماه جاری از ساعت 11 صبح تا هشت شب به صورت یکسره باز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار