مدیرکل بنیاد حفظ آثار کرمانشاه خبر داد
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: پیکر مطهر محمود سلیمی از سربازان ناجا که 29 سال پیش به درجه رفیع شهادت رسیده، امروز در زادگاهش روستای چنگور از توابع شهرستان اسلام‌آباد غرب به خاک سپرده می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 09 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،مراد‌علی محمدی اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای 9 هزار و 800 شهید دفاع مقدس، یک‌هزار و 780 آزاده، دو هزار جانباز و 180 رزمنده غیرنظامی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس حدود 30 عملیات بزرگ را در 370 کیلومتر از خاک کرمانشاه انجام دادند.

وی ادامه داد: کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس حدود سه‌هزار مرتبه در معرض بمباران‌های هوایی قرار گرفت که در این عرصه بیش از سه هزار شهید تقدیم آرمان و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرد و از این تعداد حدود یک‌هزار زن شهیده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از شناسایی پیکر مطهر یکی از شهدای مفقودالاثر استان کرمانشاه پس از 29 سال، خبر داد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه پیکر شهید مسعود سلیمی از سربازان ناجا که سال 67 مفقود شده بود، به‌تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودان در منطقه زبیدات عراق شناسایی شده است.

این مسؤول ادامه داد: پیکر مطهر این شهید، امروز وارد کرمانشاه شد و سپس با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم در شهرستان اسلام آبادغرب تشییع و در زادگاهش روستای چنگور به خاک سپرده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار