پایگاه انتقال خون ایلام در شب تاسوعا تا شام غریبان در سه شیفت صبح، ظهر و شب از هشت صبح تا ساعت 23 و 30 دقیقه آماده پذیرش متقاضیان اهدای خون و ثبت نام در طرح نذر خون است.
کد خبر: ۳۱۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲ 12 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛دکتر مهدی اکبری دهبالایی روز چهارشنبه همزمان با عاشورای حسینی اظهار کرد: در این مدت مراجعه مردم به این پایگاه برای اهدای خون بیش از ایام محرم سال های گذشته است.
 
وی افزود: تا میزانی که مورد نیاز باشد از افراد واجد شرایط اهدا، خونگیری انجام می شود ولی از بیشتر این افراد برای طرح نذر خون ثبت نام می شود تا در زمان مورد نیاز برای اهدای خون دعوت شوند.
 
دکتر اکبری یادآور شد: با توجه به اینکه معمولا بعد از تاسوعا و عاشورا با افت خون دهی و اهدا کنندگان روبرو هستیم برای جبران این کمبود و استفاده بهینه و مدیریت درست خون های اهدایی در مواقع لازم، از مراجعه کنندگان درخواست می کنیم در قالب طرح نذر خون ثبت نام کنند.
 
وی با بیان اینکه شب و روز عاشورا بیشترین حجم متقاضیان اهدای خون را داریم، تاکید کرد: این پایگاه با وجود تعداد زیاد متقاضی، همه امکانات و تمهدات لازم را بکار گرفته تا خونگیری به تعداد مورد نیاز انجام شود.
 
وی گفت: به علت اینکه همچنان مراجعه و تقاضا برای اهدای خون یا ثبت نام برای طرح خون ادامه دارد تعداد و میزان درصد مراجعه کنندگان هنوز آمارگیری نشده و در سریع ترین زمان ممکن این آمار اعلام می شود.
 
پایگاه انتقال خون ایلام در شب تاسوعا تا شام غریبان در سه شیفت صبح، ظهر و شب از هشت صبح تا ساعت 23 و 30 دقیقه آماده پذیرش متقاضیان اهدای خون و ثبت نام در طرح نذر خون است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار